(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(251)TURAN NEDİR ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(251)TURAN NEDİR ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Turan, Anadolu her şeyden önce! Sonra Orta Turan Batı Türkeli... Din ve dil birliği gerçekleşince ; O Büyük Turan’a sıra gelmeli!...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, inşallah efendim....turan bir büyük ülke...türk ülkesi... kutlarım efendim... çok güzel şiirdi... selam ve hürmetler...
Turan, Anadolu her şeyden önce! Sonra Orta Turan Batı Türkeli... Din ve dil birliği gerçekleşince ; O Büyük Turan’a sıra gelmeli!...
Millet olabilmiş bir toplumun yükselmesi ve yücelmesinin ilk şartı, milli ülkülerinin olmasıdır... Ne yazık ki milletimizin elinden milli ülkülerini alıp unutturdukları gibi, Türk olma şuurundan bile uzaklaştırdılar. Yüreğinize sağlık değerli hocam... Kutluyorum, selamlar, saygılar...
varol tarafından 8/3/2008 11:49:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Turan, Anadolu her şeyden önce! Sonra Orta Turan Batı Türkeli... Din ve dil birliği gerçekleşince ; O Büyük Turan’a sıra gelmeli!...
Hocam insanlar ve milletler hayal güçleriyle yaşarlar..Lakin biz millet olarak son zamanlarda kış uykusundayız.Elimizdekini satmaya çalışanlar var önce onlarla mücadelemizi sonuna kadar yapalım.Uyumayalım sonrada ülkülerimize bakalım..Selamlarımla çok güzel bir dörtlüktü...
Turan, Anadolu her şeyden önce! Sonra Orta Turan Batı Türkeli... Din ve dil birliği gerçekleşince ; O Büyük Turan’a sıra gelmeli!... **********************************BU HARİTA ESKİDENMİŞ HOCAM ŞİMDİ TURAN TÜM DÜNYA BU DÖNEMDE KURTLA KUZU YANYANA OLACAK MÜSLÜMAN TÜRK MİLLETİNİN KIZIL ELMASI BU OLACAK
Sonra Orta Turan Batı Türkeli...
Din ve dil birliği gerçekleşince ;
O Büyük Turan’a sıra gelmeli!...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
inşallah efendim....turan bir büyük ülke...türk ülkesi...
kutlarım efendim...
çok güzel şiirdi...
selam ve hürmetler...