Sen de sev dostum İş işten geçmeden Sevmeye çalış Hiç olmazsa Belki de gerçekten Seversin bir gün Farkedersin yaşadığını...
Sen de sev dostum Tadına var sevmenin Aşkı öğren Sevmek neymiş, gör Sevdiğini anlarsan Bir başka gözle Bakarsın hayata Güzel görünür gözüne Baktığın her şey Belki bir bedbaht Perişan olursun Ama belki de O da severse seni Ne kadar mutlu Ne kadar mesut olacağını Düşündün mü hiç Belki de Mutluluktan uçarsın o zaman...
Sen de sev dostum Sev de sevmeyi öğren Sen Düşünmez misin hiç Bütün fâni şeyler gibi Gençliğinin de bir gün biteceğini Bu baharın ardından Sonbaharın, sonra da Kışın geleceğini Gençliğinin, güzelliğinin Ebedi olmadığını Onların da sonunun geleceğini Bir gün seni terkedip gideceklerini...
Sen de sev dostum Gençliğin varken Güzelliğin duruyorken Sevmeye çalış Pişman olma sonra Sevmediğine Sevmek ister de sevemezsen eğer...
Sevgiyi sev Aşkı sev Sevenleri sev Eğer bu da gelmiyorsa elinden Sev bir şeyi Neyi seversen sev Yeter ki Sev
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen de sev 🌠 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen de sev 🌠 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaratılmanın özünde sevgi vardır, insandan hayvana, nebatattan denizlere, göllere, ırmaklara sevgi ekmiştir Yaradan; dünya hem kudretle, hem de sevgiyle döner. Sadece insanlara değil; dünyanın yapısına, çehresine bakmak dahi bu koca varlığın nasıl sınırsız bir sevgiyle yaratıldığını görmeğe, anlamaya yeter. Sevgiye, sevmeye açık gönüllere ne mutlu. Değerli şiirinizi bu duygu ve düşüncelerle tebrik ediyorum... (Aksakal)
Sevgiyi sev Aşkı sev Sevenleri sev Eğer bu da gelmiyorsa elinden Sev bir şeyi Neyi seversen sev Yeter ki Sev
Kalbini sevgiye arala diyordu kalem. Sevgisizliklerin çoğaldığı bir dünyada en çok ihtiyacumız da o değil midir zaten. Sevmek sevilmek varken bu kavgalar, bu savaşlar niye?.. Gönülden tebrikler hocam. Tüm kalplerin sevgiye, sevmelere aralanması ve açılması dileğiyle. Sonsuz saygılar...
Kardelen-1 tarafından 3/25/2021 1:10:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgiyi sev Aşkı sev Sevenleri sev Eğer bu da gelmiyorsa elinden Sev bir şeyi Neyi seversen sev Yeter ki Sev............ Harikaydı hocam.. yüreğinize sağlık... selam ve saygılar..
Sevmek ve sevilmek. Bu dünyada Yaşamın birinci değeri. Sevgi olmasaydı dünyada olmazdı. Canları yasatan da sevgidir. Çok güzeldi siiriniz değerli dost. Kutlarım sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Kıymetli Şairimiz Yüreğine sağlık Kalemin Kavi Gönlün abad olsun. Sağlıkla huzurla yaşa. Vaay be! ben 13 yaşındaymışım bu eser yazıldığında. Selâm ve Duâ ile.
Her zamanki gibi sayfanızda akıcı kurgusu harika anlam bakımından insanı etkileyici bir duyguyla işlenmiş güzel bir eser çıkmış kaleminizden sayfanızda böyle güzel eserler okuma dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Sevip de pişman olmak, hiç sevmemekten iyidir!.. diyor şiir. Yaptıklarından doğan pişmanlıkların en azından karşılığı var: Ama yapmadıklarının pişmanlığında o da yok!..
Saygı ve selamlar.