(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MODERN HURÂFE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MODERN HURÂFE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hurafelerden kurtulmak gerekir. Tüm hurafeler cahilliğin bir ürünüdür. İnsanları maddi ve manevi olarak sömürmek için bu hurafeler topluma yayılmaya çalışılmaktadır. Şifa veren Allah'tır. Yüce Allah'ın bir ismi de Şâfi'dir. Şiirdeki temaya bu nedenle katılmaktayım.
Ancak Rabbim bu şifayı bize bir bitkiyle verebileceği gibi bir taşla da verebilir. Şiirde sadece taş kısmına çekincem var. Tabi ki tüm taşlara bir anlam yüklenip pazarlama yapılmaya çalışılarak para kazanmaya çalışıldığı da bir gerçek. Ancak unvanı profesör olan birçok bilim insanının bazı taşların şifaları hakkında bilimsel makaleleri ve hatta kitapları bulunmaktadır. Tedavi olmak caiz olduğuna göre şifa olarak taşlar da kullanılabilir. Kaldı ki Sevgili Peygamberimiz bizzat akik taşı yüzük ve mühür kullanmıştır. Hazreti peygamberin bazı taşlar hakkındaki hadisi şerifleri bulunmaktadır. Kaldı ki Hacerül Esved bile bir taştır. O mübarek taşa elini değdiren her insan manevi olarak kendini çok iyi hissetmektedir, bu ise manevi bir şifadır.
Eyvallah usta anlayana.....((((