22.10.2002 Tarihinde Babamı, 23.03.2013 Tarihinde de Anamı kaybettik.
Her ikisinin de mekanları cennet olsun.
Nurlar içinde yatın Anam, Babam...
.
. Tam sekiz yıl oldu koyup gidişin Senin yerin asla dolmadı Anam.. Kulağımda durur “yavrum” deyişin Başka ses hatırda kalmadı Anam. - Büyüttün bizleri yoklukla azla Severdin yürekten en derin hazla Görürdüm daima namaz niyazla Dünyaya tamahın olmadı Anam.. - Yokluk nedir Anam bilenler bilir Yaşanılan ne varsa hatıra gelir Bir yumurta nasıl beş dürüm olur Kimseler sırrını bilmedi Anam.. - Yemekler yapardın sevgi katarak Verirdin bizlere eşit tutarak Sıkıntın olsa da içe atarak Yüzünde gülücük solmadı Anam.. - Belki yirmi belki otuz yaşında Çamaşır yıkardın yassı taşında Çimdirirdin bizi ocak başında O günler geriye gelmedi Anam.. - Ana baba size saygı güderiz Sırtta taşısak da Yetersiz deriz Sizin hakkınızı nasıl öderiz Kantarlar tartıya almadı Anam.. - Suat Zobu 23MART2BİN21 ANKARA - MEKANIN CENNET OLSUN ANAM.. NUR İÇİNDE YAT..
.DOSTLARDAN / Teşekkürlerimle
Yirmi üç yıl önce o kederli gün Sanki dün gibidir vallahi de dun Mahvolmuştum o gün ben de büsbütün Kimse gelip kapım çalmadı anam ---- nihattan * nasıl da yakışır şiire anne George’ni dediği gibi; Hayatım boyunca okuduğum en güzel kitabı soracak olursanız annemdir...
Ve Suat Zobu şiiri sevgi ile kutlarken "Cennet anne ayakları altındadır" ---- mutluluk maviçocuk
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anam.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anam.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli üstadım,anam adlı şiirini okudum çok duygulandım.Anaların hakkı asla ödenmez.Analarımızın mekanı cennet,kabirleri nur gölü olsun.Eline,diline,yüreğine sağlık.Dilin ve kalemin susmasın.
Güzel Eserinizi Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim İlhamınız bol yüreğiniz kaleminiz var olsun. Yüce Rabbim Ahiret yolcusu Can analarımıza Rahmet eylesin Mekanlarını cennet eylesin Hayatta olanlara da sağlıklı bir yaşam versin İnşallah. Duygu dolu içli bir Eser okuttun Gardaşım. sağol varol. _____________Selâm ve Duâ ile
yirmiuc yil once o kederli gun sanki dun gubidir vallahide dun mahvolmustum o gun benede budbutun kimse gelip kapim calmadi anam----nihattan
ALLAH CC gecmislerimize rahmet eylesin analarimizin babalarimizin mekanlari cennet olsun rabbim onlari efendimiz sallahu alyhivesellme komsu eylesin amin amin amin nihat yurt kanada selamalrim sanad
Allah rahmet eylesin. Işıklar içinde uyusunlar abim. Dünyada öksüz, yetim kalmayanımız yoktur. Asıl olan sağlığında kıymetini bilmek, Hakkın rahmetine kavuştuğunda hoş gönülle yad etmektir atalarımızı. Allah iyi insanlara atasından dolayı pişmanlık yaşatmasın... Sonsuz saygılarımla...
Mekanları cennet olsun inşallah. Ben de her ikisini kaybedeli 40 yıldan fazla oldu yerleri hiçbir zaman dolmuyor mekanları cennet olsun inşallah. Bu özlem dolu şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstâdım. Sonsuz selâm ve saygılarımla.