(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Burası zurnanın zırt dediği yer 🎷 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Burası zurnanın zırt dediği yer 🎷 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalem zurnanın zırt dediği yer demiş ve ne çok can alıcı noktalara değinmiş. Hepsi de bir birinden anlamlı söylemlerdi hocam. Yürek sesinize gönülden tebrikler. Sonsuz saygılar..
Arada bir taşlama/hiciv türü yazmayı seviyorum, dostlar da eşlik ederek hislerime tercüman oluyorlar, sağolsunlar. Bu harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler. Selamlar ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Muhteşem!..Üstad baştan sona hayranlıkla okudum..Şiir oldukça uzun olduğu için nazire yapmıyorum..Sadece defalarca okuyacağımı bilin istedim..Saygıyla..
Bu ülke varlıkla gök gibi gürler Hun harca harcayıp haramı yerler Yüzde kırkdokuzu zillet ederler Burası yobazın zıtlaştığı yer..
Burası yol geçen hanı değildir Burası kimsenin malı değildir Ateşi kararmış külü değildir Burası itlerin hırtlaştığ yer..
Vahap der her zaman hesap soralım Hak yolunda doğru yolu bulalım Kadın haklarına saygı duyalım Tek akıl yaşlışının kartlaştığı yer.. V Ünsal
Muhteşem bir hece muhteşem bir çalışma olmuş nicelerine inşallah değerli Şükrü hocam. Naçizane üç dörtlükle eşlik etmek istedim. Selamlar sevgiler saygılar sunuyorum güzel yüreğinize
vahap ünsal tarafından 3/23/2021 11:04:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yine her zaman ki gibi ustaca yazılmış bir eser böyle güzel eserleri yazan kalemi canı gönülden kutluyorum şiir okumak için vardır okuyanın yüreğine hitap ediyorsa işte o güzel şiirdir sayfanızda böyle anlamlı güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Burası meleğin donup kaldığı
Burası şeytanın feyiz aldığı
Kelplerin insana hart dediği yer
Çok yaratıcı şiirleriniz var Şükrü hocam.
Okurken de eşlik ederken de keyif veriyor.
Tebrikler, saygılar...