(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Doğu Türkistan Uygur Türklerine Çin Zulmü - Senryu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Doğu Türkistan Uygur Türklerine Çin Zulmü - Senryu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Malesef ki o korkunç zulümlere engel olunamamak içimizi kanatıyor.Bu zulumler son bulsun artık diyorum. Allah zorda olan tüm insanlarmızın yar ve yardımcısı olsun ınşallah. Duyarlı yürek sesinizi ve bu harika şiirinizi canı gönülden kutluyorum şairim.
TÜRK denince akla her zaman her yerde ve daima başıboş akan sular bent ile tutulur gün gelecek elbet zulüm çin de bile olsa kollarına TÜRK'ün prangası elbet vurulur.
inşallah o günleri görürüt. umutları yitirmeyip yes e kapılmadan. Allah yolunda,kutlu milletle hep el ele hedefe..... tebrik ederim sizi. elinize sağlık. selamlar
Türk'ün kapanmayan durdurulamayan yarası. Sanırım Türkiye Cumhuriyeti olarak Soydaşlarımıza zalimce zülüm yapılmasına yeterli tepkiyi gösteremedik. Duyarlı yüreğiniz kaleminiz var olsun. Selam ve Dua ile Yüce RABBİM YAR ve YARDIMCILARI OLSUN İnşallah.
Vefalı kaleminiz var olsun güzel ve anlamlı bir şiir hazırlamışsınız ilgiyle okudum selamlar.....................................................................
Öncelikle, Dokunduğunuz kanayan yaramız için tebrik ederim. Anavatanımızda, Türk'ü yok sayanların iktidarında Çin'deki soydaşlarımıza sahip çıkılmasını beklemek, (?) Arap kardeşimiz, milyonlarca mülteci kentlerimizde... Lakin Uygur Türklerini sığdıramıyoruz koca Ülkemize. Bu soruya cevap bulmak yakışmaz mı Ne Mutlu Türküm diyebilene. Devşirmelerden umut beklemek elbette beyhude.
Duyarlı yüreğini kutluyorum Sayfanızda çok güzel bir eserinizi haz duyarak okudum nice böyle güzel eserler sayfanızda görmek dileğiyle yürek sesinizin mısralara yansıdığı ve güçlü kalemin bu tür eserlerini okumaktan onur duyacağımı belirtir nice güzel eserlere imza atmanız ve bizimle paylaşmanız dileğiyle yüreğinize sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
Doğu Türkistan Uygur Türklerine Çin Zulmü kanayan yaramız için yazılan bu duyarlı şiir için kutluyorum tebrikler üstâdım. Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Rabbim doğu türkistan ve zulüm altında olan tüm kardeşlerimize yardım etsin bizlerede zülme karşı bir olma şuru ihsan etsin inşAllah Gönlünüze sağlık üstadım
Selam ve saygılarımla.