Güldüğüne bakıp kanma kimsenin Kimbilir içinde ne hüzünler var Belki de yanından geçmez neşenin Dert dolu yüreği eder ahuzar...
Kabuk bağlı yara içinden kanar Gönül keder dolu, yüreği yorgun Mutlu sanılır da teselli arar Bilemezsin gönlü kimedir kırgın...
Kalbinden yaralı, sol yanı hüzün Belli etmez saklar, gözünde yaşı İçindedir derdi, aslında üzgün Âh edip basmıştır bağrına taşı...
Onu her dinleyen sözüne kanar Dokunmaya kalkma sızlar yüreği Yüzüne bakanlar hep mutlu sanar Duâsıdır gerçek olsun dileği...
Yaşanmıştır belki kırık bir hayal Her zaman bu yolun sonu intizâr Çektiği çileden kalmamış mecâl Çâreler tükenir son durak mezar...
Şükrü Atay
06 Mart 2021 - İzmit
DOST YÜREĞİNDEN GELENLER
Kalbinde kırık,bağrında kor ateş, Seslenmez ama,yarası pek sızlar, Hiç bir şey tutmaz,olamaz ona eş, Deymeğin ona,sessizce cansızlar... ----- Nurettin GÜLBEY --- 👏👏👏
Bilinmez gönlünde ne acılar var Belki de yemiştir kaderden azar Kim bilir kalbinde ne sevdası var Kavuşmak arzusu sonuna kadar ---------- türkü diyarı ---- 👏👏👏
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüzü gülistan içi virâne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüzü gülistan içi virâne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşanmıştır belki kırık bir hayal Her zaman bu yolun sonu intizâr Çektiği çileden kalmamış mecâl Çâreler tükenir son durak mezar... Harika bir şiir tüm şiirlerin gibi kutluyorum seni şairim selam ederim Kalemine şağlık kal sağlıcakla nice şiirlere
ismail karaosmanoğlu tarafından 3/6/2021 9:13:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu gün yine sayfanızda güzel bir eser beğeniyle okudum akıcı anlamlı ve duygu yüklü bir eser yazan yüreği canı gönülden kutlarım sayfanızda nice böyle güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla
"Kalbinden yaralı, sol yanı hüzün Belli etmez saklar, gözünde yaşı İçindedir derdi, aslında üzgün Âh edip basmıştır bağrına taşı..." TEBRİKLER SÜKRÜ BEY. GÜZEL ŞİİRİNİZİ BEĞENİYLE OKUDUM.
Şükrü Hocam; şiir yüreğin sesidir. Bu sesin edasında ne hoş sedalarınız var. Gördüğümüz bizi kandırır, temaşadır göz çoğu zaman aldatır! Sahilde ki maviye daldığımızda kaçımız dalgaları seyreder? Öyle bir dalar ki gözlerimiz, hisleri aleve verip bizi geçmişe çeker. Oysa gözlerimiz denizdedir. İçinde ki batık gemileri, kayıp canları, balıkları göremeyiz ve de onlardan bir haber kendimiz, içimizden geçeriz... Güler yüz elbet önemli lakin gönülü bilmeyince hiçbirşey bilemeyiz.
Yüreğinize sağlık hayır ve duayla, selam ve saygılarımla.