(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hasretim annem 💓 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hasretim annem 💓 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah mekanlarını cennet eylesin annenizin ve ebediyet göç etmiş tüm annelerimizin kaleminiz daim olsun değerli hocam güzel ve anlamlı şiirinizi gözlerim dolu dolu okudum rabbim sizlere sağlıklı uzun ömürler versin selam ve saygılarımla
Bu güzel duânıza yürekten âmin diyorum. Bu çok güzel ve anlamlı yorumunuz için sonsuz teşekkürler, sağolun varolun. Sizlere de mutlu, huzurlu, hayırlı ömürler diliyorum. Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Şiiriniz beni anneme değil de geçmişte bir günüme götürdü.
Boşandığım adamdan son yanından ayrılışımda ağabeyini adeta benim üstüme salmış kavga ediyordu. Ben daha çok çekemeyeceğimi anlayıp usulca dışarı çıkıp anne evine gittim. Oğlumu unutmuştum bu arada. Kızım o gün annemgildeydi. Benim yokluğumu anlayan oğlum gece vakti arkamdan geldi. Gelmese de onu orada bırakmazdım. Çocuklarıma hem anne hem baba oldum.
Beğeniyle okuduğum güzel bir şiirdi. Rahmetli olan bütün annelerimizin mekanı cennet olsun..
Yorumumu beğenmenize sevindim. Çekinerek yazdım. Çocuklarımı kavga içinde büyütemezdim. Çok şükür ikisi de okuyup güzel bir iş ve eş sahibi oldular; bana da tatlı torunlar verdiler.
Hem vefâkar hem de cefâkar anne yüreğinin en güzel örneğini vermiş olmanızdan dolayı sizi kutluyorum. Cenâb-ı Hak'tan her şeyin sizin ve çocuklarınızın gönlüne göre olmasını diliyorum. Bu harika yorumunuz için de sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. En etkili yorum sizinkiydi ama mavileri kullanmıştım yine de olsun ben bu güzel yorumu kalbime yazdım. Selamlar ve saygılarımla.
Değerli kaleminden sayfanıza güzel bir şiir düşmüş akıcı, anlamlı ve duygu yüklü şiirinizi okudum daima böyle güzel şiirler yazmanız dileğiyle kalemin daim olsun yüreğine sağlık selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Değerli Hocam çok anlamlı bir şiiri ve yüce yüreğinize tebriklerimle. Bende eski bir şiirlerimden ikisi ile eşlik etmek istedim. Umarım makbul olur. Anneler için ne yazılsa az gelir. Bütün annelere selam saygı olsun. Ölenlere de rahmet olsun. Başınız sağ olsun Hocam.
Bilmukabele. Üstâdım eşlik eden harika yazılmış şiirleriniz ve yorumunuz için ne kadar teşekkür etsem azdır müteşekkirim. Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Anne şiirleri hep canımı yakar. Hele de söz konusu anne olunca keşkelerimiz biraz daha sert vurur sinelerimize. Harika bir şiir okuttunuz bize üstadım. Teşekkürler.
Bu dünyaya onun içinden gelmiştiniz, inşallah her yaptığınız güzel amel anneniz için de kaydedilir ki öyle, hiçbir şey olmasa erken ayrılık cennete giriş biletiniz olur ve orada birbirinize doyarsınız.