Şiirim Değerli Şair üstadlarının Eleştirisi doğrultusunda yeniden hece ile düzenlenmiş olup yeni haliyle yayınlanmıştır.Emeği geçen bütün ustalara sonsuz saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
Sevdanın zehrini ellerinle sun Gözlerinin nemi umudum olsun Gam dolu yüzüme bir kere gül de Gözlerinin rengi ölümüm olsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜM GÖZLERİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜM GÖZLERİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam duygu bu, Okumakla alınamıyan bir değerdir gönülde yanan nâr. Okumak heceyi, vezni düzenler. Duyguyu düzenleyemez, eğer yoksa. çok çok güzel bir şiir ben buyum diyor. şiirlerinizi okuyacağım. Saygılarımla
Araplar 'Cevamül Kelim' derler az söz ile çok şey anlatmaya...Bir çift göze bu şekilde bir anlam yüklemek hamurunda şairlik olan ruh sahiplerine özgü bir davranıştır...Şairimizi ve büyük duygusunu tebrik ediyor,saygılar sunuyorum.
Şiiri yazana, hakkıyla yorumlayana ve yorumun hakkını verene minnet duydum... Kusûrumu bildirene, niye küseyim ki?... Bu sayfalarda; "Bakın, okuyun; ben ne güzel şiir yazdım... yazarım" demek için ömür tüketmiyoruz!
Değerli Ustamı; Etkili yorum olarak seçtiği yazı için tebrik ederim.
Bir işâretimiz olsa da; bu düşüncede olanlar, ilk bakışta okuyucu tarafından bilinebilse. Çok vakittir böyle düşünüyorum... Site Yöneticilerimizin kulakları çınlasın.
Sizede çok teşekkür ederim Kadir Bey.Düşüncelerimi anlayan birilerinin çıkması ne güzel.Umarım bu düşüncelerde olanlar çoğalır.Zahmetiniz için sağolun varolun.Selam ve saygılar sunarım
Sizede çok teşekkür ederim Kadir Bey.Düşüncelerimi anlayan birilerinin çıkması ne güzel.Umarım bu düşüncelerde olanlar çoğalır.Zahmetiniz için sağolun varolun.Selam ve saygılar sunarım
İşte bir dörtlük.. Şimdi buna bir bakalım...İlk göze çarpan ölçünün bozuk olması... Şöyle yazabilirdiniz....
Elinle sevginin zehirini sun O nemli gözlerin umudum olsun Gülmeyen yüzüme bir kerecik gül Gözlerinin rengi ölümüm olsun........Evet..Şimdi 6+5 onbir hece ölçüsüyle yazılmış bir dörtlük oldu... Ayrıca ben iki kere olsun kullanmazdım..Biri dolsun olabilirdi mesela..Ama o kadar da karışmak istemedim..Çünkü duygular size ait....
Kolay gelsin....Selam ve Sevgimle....
cetiner07 tarafından 8/3/2008 3:19:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Teşekkür ediyorum Üstadım.İşte bu yorum bu !!.İstediğim bu işte.Eleştirilsin hemde insafsızca.Ancak böyle anlaşılır hatalar ve ona göre iyiye doğru gidilir.Ellerine ,emeğine sağlık.Vaktinizi harcadınız sağolun var olun