her arkadaşın sana dost olamaz hakiki dostlar,kolayca bulunmaz dost ise sırrını başkasına açmaz başkasına ,savunmadan durmaz kötü günlerinde asla terk etmez.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALTIN DEĞERİNDE ÇOK ÇOK GÜZEL BAZI SÖZLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALTIN DEĞERİNDE ÇOK ÇOK GÜZEL BAZI SÖZLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her arkadaşın sana dost olamaz hakiki dostlar,kolayca bulunmaz dost ise sırrını başkasına açmaz başkasına ,savunmadan durmaz kötü günlerinde asla terk etmez.
Doğruları söyleyen çok güzel ve anlamlı şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstâdım. Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Öyle bir an gelir ki herkes eline bakar Sevdiklerin el olur geçen bir çelme takar İçin için üzülür pişmanlıklar can yakar Bir tek dostun kalbinde yerin dolmaz arkadaş
Sürmez o güzelliğin yavaş yavaş silinir Gençliğin azar azar bedeninden çalınır Gün olur gül teninde beyaz kefen salınır Namazın dosttan gayri kılan olmaz arkadaş
Arkadaşlık adına yazdığınız bu müstesna dizelerinize ben de ''Arkadaş'' isimli şiirimle eşlik etmek istedim. Yüreğinize sağlık hocam. Çok güzeldi. Sonsuz saygımla...
Sizi gönülden kutluyorum sayfanızda kısa ama güzel bir eser asılı beğeniyle okudum yürek sesin hiç susmasın kalemin daim ilhamın bol olsun nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalın sağlıcakla
her arkadaşın sana dost olamaz hakiki dostlar, kolayca bulunmaz dost ise sırrını başkasına açmaz başkasına ,savunmadan durmaz kötü günlerinde asla terk etmez.
Böyle DOST ...ARTIK YOK DENECEK KADAR az HOCAM... Yüreğine sağlık ...var olasın...
her arkadaşın sana dost olamaz hakiki dostlar, kolayca bulunmaz dost ise sırrını başkasına açmaz başkasına ,savunmadan durmaz kötü günlerinde asla terk etmez.
Böyle DOST ...ARTIK YOK DENECEK KADAR az HOCAM... Yüreğine sağlık ...var olasın...
Güzel kalemi gönülden kutlarım.
Saygılar, selamlar..