(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölüm yedi renk açar Yağmurlardan sonra gökkuşağı Hangi tonda kırılır kaderimin ışığı Aylardan Eylül müdür Nisan mı
...... Ölüm geldikten sonra ne fark eder ki renklerin yedi olması. Veya aylardan Eylül veya Nisan olması. Biri güzdür yaşamın solması, diğeri de bahardır doğanın yeniden yaşam bulması. ...... Kısa ama üzerine çok şey yazılabilecek derecede anlam yüklü dizeleri yazan usta kalem sahibini kutluyorum yürekten. ....... Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
....Kırılmak ta ne demek yazın dostum? Ben başka bir pencereden bakmışım yanılmışım bu kadar basit. Ama açıklamanızdan sonra daha da bir güzel geldi bana. Selam ve saygılar...
Değeri yorumunuz için çok teşekkür ederim. Şiir okundukça her kişide farklı ı izler bırakan bir düşümdür güzel yüreğinizle öyle görmüşsünüz bir başkası farklı görür ben daha farklı anlatmak istemişimdir. Nisan yağmuru bereketi Eylül ayrılığı hasreti Ölüm bazen aşkı gizler içinde 7 renk ve kuşak insan neslini gibi. Umarım kırmamışımdır sizi. Saygılarımla.