Az kaldı uyanmanıza az kaldı büyük güne Karnınızı doyurmanız, düşecek bir öğüne Hakkı ve adaleti, göndermiştiniz sürgüne Yeter mi vicdan azabınız onu döndürmeye?
Avukatınız mı olacak sandınız malum zatı Herkes hele bir düşünsün yaşadığı hayatı “Günahlarınız”, sevaplarınızın yüz bin katı Yeter mi gözyaşınız cehennemi söndürmeye?
Size çok sabretti ama siz azdıkça azdınız İyiliği öldürüp ellerinizle mezar kazdınız Zalimlere, Firavunlara destanlar yazdınız Yeter mi duanız gökten rahmet indirmeye?
Umurunuzda değildi Allah ne der bu işe Ağzınızda hep aynı sözler, hep aynı klişe Takas edilirdi vicdanlar bir avuç gümüşe Yeter mi para zulmü içinize sindirmeye?
Size hakikati söyleyeyim mi? Az kaldı aaaz Yağmur gibi birden bastıracak hazin inkıraz Yaz tarih yaz, bu dediklerimi, bir kenara yaz Yeter mi yalvarmanız öfkesini dindirmeye?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YETER Mİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YETER Mİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Avukatınız mı olacak sandınız malum zatı Herkes hele bir düşünsün yaşadığı hayatı “Günahlarınız”, hayırlarınızın yüz bin katı Yeter mi sevabınız cehennemin sönmesine........ Harika bir şiir yüreğinize sağlık... selam ve saygılarımla...
Yüreğine emeğine sağlık
_________________________________Selamlar