(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RESMİNDE(nerden bileceksin) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RESMİNDE(nerden bileceksin) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mükemmel ötesi bir çalışma şair...resimlerle konuşurken işte böyle değilmiyizdir hep...bazen çocukluk,bazen kayıplarmızın,bazende sevdiğimizin resimleri alıp götürür bizi... tebrikler... saygımla...
3 D fotoğrafıdır,böylesi içli satırlarımı olmayan bir insanın resmine bakarak yazacak kadar profösyönel olamadım daha.Yorumunuz ve ayırdığınız zamanınız için size çok teşekkür ederim.
Nursel Yılmaz,çok doğru yazmışsınız,düşselliğimizde gözlerimizin önünde hep bir fotoğraf vardır ve tabi ki o sevgilinin resmidir hep.Başka bir şiirimin son satırlarında da olduğu gibi,yine sevgili var gözlerde.İtinalı şiir-şiir aşk dolu yüreğinizin içtenliğinde size çok teşekkür ediyorum. Seni düşündükçe, düşselliğinde; bir fotoğraf var karşımda, bir sen var içinde, bir sen yar, bir sen, SEN, yüreğime gül seren.
tebrikler...
saygımla...