Elimi uzatsam tutarım sandım seni Kayıp gittin avuçlarımın arasından Çırpındı yüreğim ardından Yaralı bir kuş gibi Gözyaşlarım sel oldu nehir misali Tutunacak bir dal arıyor Açık denizlere akıp gidiyor sessizce.
Gecelerim buz kesiyor Zemheri ayazında kaldım sanki Sıtmaya tutulmuş gibi titriyorum Doğmuyor artık içimi ısıtan güneş Yağmıyor umut dolu yağmurlar Söyle! Aşkımız yine başka bahara mı kaldı.
Kalbimi çıkarıp verseydim ellerine Hissederdin seni ne kadar sevdiğimi Korkardın gücünden Ürperirdin! Başka sevgi istemezdin Dua ederdin sadece Kalbimin ateşinden beraber yanalım diye.
Senden başkasını sevmek Başkasının kokusunu içime çekmek istemiyorum Öyle bir iz bıraktın ki yüreğimde Sadece senin nefesin değdi nefesime. Kimse bana demesin Ben ondan daha güzelim Ben senin yüz güzelliğini değil Ruhunu sevdim be güzelim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensizlik Ölüm Demek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensizlik Ölüm Demek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimse bana demesin Ben ondan daha güzelim Ben senin yüz güzelliğini değil Ruhunu sevdim be güzelim...
Sevilen sevenin en güzelidir, yürektir sevilen sevende zaten beden yaşlansa da yaş almaz yürek çok anlamlı bir sevda şiiri okudum yine kaleminizden saygılarımla...
Senden başkasını sevmek Başkasının kokusunu içime çekmek istemiyorum Öyle bir iz bıraktın ki yüreğimde Sadece senin nefesin değdi nefesime. Kimse bana demesin Ben ondan daha güzelim Ben senin yüz güzelliğini değil Ruhunu sevdim be güzelim...
Değerli üstadım, duygu yüklü güzel bir şiir okudum. Ellerin ve yüreğin dert görmesin. En içten saygılarımla.
Ben ondan daha güzelim
Ben senin yüz güzelliğini değil
Ruhunu sevdim be güzelim...
Sevilen sevenin en güzelidir, yürektir sevilen sevende zaten beden yaşlansa da yaş almaz yürek çok anlamlı bir sevda şiiri okudum yine kaleminizden saygılarımla...