(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(((:-...Geçti ömrüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(((:-...Geçti ömrüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oldum, bildim, çalıştım Aş, ekmek ile savaştım Dayak gibi nelere alıştım Nasıl geçti ömrüm bilmeden …
Tek gül bile dermeden Doya doya aş içmeden Kırda ovada gezmeden Nasıl geçti ömrüm bilmeden…
Dilerim bundan sonraki güzel günler sizi bekliyor olur fonda ki resimde harikaydı gelincik tarlası muhteşem güzellikteydi, şiirinize tezat bir bütünlük arzeder gibiydi tebrikler... Esen kalın saygıyla.
yoksulluk bizleri ülke olarak esir almış geçim derdi 9 veya 10 yaşlarında başlıyor nerde bileceksinki ömürün nasıl geçtigini hoş dizeler güzel insan...
Tek gül bile dermeden Doya doya aş içmeden Kırda ovada gezmeden Nasıl geçti ömrüm bilmeden…
Çok uzun sandığımız ömrümüzün aslında ne kadar kısa olduğunu, saçlarımıza yıldızlar, yüzümüze kırışıklıklar ve bedenimize yorgunluklar düşütüğü zaman anlayabiliyoruz. Keşek bunu çok erken yaşlarda anlayabilsek.
Güzel ve anlamlı bir şiri. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Oldum, bildim, çalıştım
Aş, ekmek ile savaştım
Dayak gibi nelere alıştım
Nasıl geçti ömrüm bilmeden …
Tek gül bile dermeden
Doya doya aş içmeden
Kırda ovada gezmeden
Nasıl geçti ömrüm bilmeden…
Dilerim bundan sonraki güzel günler sizi bekliyor olur fonda ki resimde harikaydı gelincik tarlası muhteşem güzellikteydi, şiirinize tezat bir bütünlük arzeder gibiydi tebrikler... Esen kalın saygıyla.