Her gecenin gözyasinda ölümsüz düsler Sarkilarin susmasi, kelimelerin haykirisi Dudaklarda kavrulmus tuz biber Tukenen birde geceler...
Biliyor musun?
Bilmen gerektiginin edepsizligini Gelemeyisinden kelimeler bile utandi Masumuyete ihanet eden Kirik cümleler masalarda kaldi... Yolcu etti martilar senin gibi zavalliyi... Neyse.... Yorgun düser yoklugun sarap burugu vurdumduymazligina Misafir edasiyla geldin gidiyorsun boyanmis suratlara Ve bir sensizlik alemi daha biter sabah oldugunda..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neyse şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neyse şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorgun düser yoklugun sarap burugu vurdumduymazligina Misafir edasiyla geldin gidiyorsun boyanmis suratlara Ve bir sensizlik alemi daha biter sabah oldugunda..
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...
Yorgun düser yoklugun sarap burugu vurdumduymazligina
Misafir edasiyla geldin gidiyorsun boyanmis suratlara
Ve bir sensizlik alemi daha biter sabah oldugunda..
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...