İnsanları saptıran sapıklar Din büyüğü sayılıyor iyi mi? İnsanların aklıyla zoru mu var? Hiç aklım almıyor iyi mi? Fesübhanallah nasıl olur Küfürde ileri giden azgınlar Allah’ın dininde rehber olur?..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nasıl Olur? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nasıl Olur? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sanki Kuran bazılarının azgın ruhları için gelmiş. "ben güzel ahlakı geliştirmek için gönderildim" diyen o nurlu Resule rağmen üç yaşından itibaren çocukları evermeye kalkan sözde din alimleri, oğlanlarla bademleme, kızlarla bodoslama anlatan cübbeli hoca gibi hoca bozuntuları bu iktidar döneminde türediler ve ellerini uçkurlarından çekemediler maalesef...Allah c.c ıslah etsin. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Ustadım günümüzde olduğu gibi geçmişte yaşamış bazı meşhur kişilerin kitaplarına baktığımızda öyle şirk ve edebsizce sözleri var ki insan inanamıyor bunların saygı görmelerine. Selamlarımı sunuyorum.
Kaleminize gönlünüze sağlık.