İnsan boş yere yaratıldığını sanmasın Asla önemsiz im değersiz im demesin Kainat,hizmetine yaratıldı bunu bilsin Allah ım beni ibadet için yarattı desin Yalnızca,Allahıma kulluk ederim desin Yalnız,Allah dan yardım isterim desin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUGÜN KALBİME GELEN HİS İLHAM. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUGÜN KALBİME GELEN HİS İLHAM. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman güzelliklere mazhar olan kaleminizi ve yürek sesinizi gönülden kutluyorum değerli hocam. Var olunuz. Emeğinize, yüreğinize sağlık. Sonsuz saygımla...
Kardelen-1 tarafından 11/20/2020 3:16:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yalnızca,Allahıma kulluk ederim desin Yalnız,Allah dan yardım isterim desin Ne güzel bir sesleniş efendim ,her nefes alışımıza binlerce teşekkür . Saygilarimi bıraktım...
Varlığımızı sorgulamayı ve gerçeklere yüzümüzü dönmemiz gerektiğini dillendiren güzel dizlerdi okuduklarım. Yazan kalemi tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Çok kıymetli Arkadaşlarım,Lütfedip de yapmış olduğunuz,Yorumlarınız ve Beğenileriniz için Hepinize ayrı ayrı çok çok teşekkürler ederim efendim,sağ olasınız var olasınız YÜCE RABBIM, -EMEKLİLİĞİNİZ DEN SONRADA İRŞAD HİZMETİNİZE DEVAM EDİYORSUNUZ, DİYEREK İLTİFAT EDENLERDEN VE HEPİNİZDEN DE RAZI OLSUN. İNŞAALLAH CUMANIZ MÜBAREK OLSUN.DUA VE SELAMLARIMLA.
İnsanların asıl görevi bütün kainata ve insanlığa hizmet içindir Yaratılış sebebi bu olsa gerek insan bunu yaparsa eğer görünüşte İnsanlığa olan hizmet gerçekte Hak için yapılmış sayılır benim düşüncem Bu insanlar da bunu bilmeli kalemine gönlüne sağlık tebrikler saygılar
Çok haklısınız değerli hocam. Sadece biz insanlar değil her tür canlının da yaradılışında bir yaratılma sebebi vardır, her canlının işlevi farklı farklıdır çünkü. Çok güzel, çok manidar bir paylaşımdı. yazsanız üzerine roman bile yazılabilecek açıklıkta sözlerdi hepsi de. Yüreğinize sağlık. Sonsuz saygımla...