(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşlan Benimle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşlan Benimle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O yaşlara gelebilmek umudumuz... Ama en çok da o yaşlarda bile can yoldaşımız olması... Ne mutlu bu mutluluğa ulaşanlara. Güzel şiiriniz için kutluyorum. Saygılar...
Türk edebiyatı ve şiirinde örneklerine az rastladığımız, bir Japon edebiyat türü olan "HAİKU" şiir ölçü kalıbıyla(5+7+5) kaleme aldığınız çok güzel bir şiir okudum usta kaleminizi gönülden kutlarım kıymetli hocam...daha nice böylesine güzel eserleriniz olması dileklerimle selam ve sevgiler...saygımla...Ziya VAR.
Şiiriniz 5+7+5 kalıbıyla ve eğlenceli yanıyla haiku'yu çağrıştırdı bana siz bilemiyorum bilerek ya da bilmeyerek mi yazdınız ama, ben oşekilde değerlendirdim. Yine çok güzeldi... Tebrikler kaleminize. Saygılar...
Çok güzeldi,Allah razı olsun, yüreğine sağlık Üstadım sevda ve özlem,hasret vardı, ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla