zincirlerim kadar cesarete yakın ve bir nokta cesaret kadar zincirlerimden uzak...
hangi kaldırım uyuyor şimdi sabaha kadar titreyen ayaklarında miniklerin sahte kükreyişlerin zırhlı camını hangi yıldırım kırar...
lütfen bana güçsüzlüğümden bahsetmeyin yırtılmış yağmurluğumdan delinmiş zırhım kadar hafif...
laf kalabalığı yapmayacağım lütfun haddini aşıp... roman yahut hikaye yazmıyorum sahte bir kalem kabadayısı gibi öyle...
ne kadar aşağılık insan olsam da...
ve şimdi bana olanların yerini söyleyin tüm olanların ve onların her şeye rağmen...
ayaklarımın altında geçmişim ayaklarımın altında geleceğim nefes yok yok hayır hayat hayır bana bir şeyler verin sahip olmadığım ama kaybetmeyeceğim...
neden aptalmışım gibi bir yudum suyun hesabını veremeyecek bana o dünya gözleriyle bakıyorsunuz geldim
her şey yarım...
düştüğüm bu çukurda gül yetişmez bu yüzden ellerimde zifiri karanlıklarla...
yitirmeye ramak kalmışken aklını düşün bir defalığına da olsa izin verdi kökleri mezarlık gölgelerinin alçaklarla yüksekten konuşulmaz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ütopyalara telif vurulmaz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ütopyalara telif vurulmaz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık
______________________________________Selamlar