Bakma görünüşüme Ne kocaman bir dağ Ne başımda duman Tükeniyorum nefes nefes İçimi gören olmaz...
Görseler yüreğimi Dağ yerine bir kum tanesi Yüreğimde duman Ferim fendim kalmadı İçimi gören olmaz...
Hayat öyle bir nefes ki Dirhem dirhem çekersin Şerle hayır arasında Git gellerle sarmalanırken İçin görünmese de Giden ömürdür İçimi gören olmaz...
Bakmakla görmek Gönül gözünden seyretmek Vakit geç olmadan Nefes nefese Yetişir mi bilinmeden Adım adım gidiyorum Dönüşü olmayan yolda Ne içimi ne gidişimi Gören olmaz...
Yumak yumak Örülmüş keder yürekte Dertler verem misali Deva arasa da Bin doktor kar etmez Bir yarenin yanında İçimi gören Gören olmaz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖREN OLMAZ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖREN OLMAZ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Örülmüş keder yürekte
Dertler verem misali
Deva arasada
Bin doktor kar etmez
Bir yarenin yanında
İçimi gören
Gören olmaz...
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...