KIRK YIL OLDUŞiirin hikayesini görmek için tıklayın NİZAMETTİN YAZICI HİKAYESİ
Evet değerli dostlar bu kardeşimiz köyümüzün bizden 2 veya 3 kuşak önceki gençlerinden askerlik görevini yaparken genç yaşında yakalandığı derdinden çok çekti.Doktorların umutlarını yitirip eve götürün bekleyin ölümü yakın dediği ama mevla öldürmedimi eceli gelmedimi kimsr ölmüyor.İşte ölümün eşiğinden dönen bir kardeşimiz çok hasta olmasına rağmen annemle hergün ziyarete giderdik halinden belliydi bitkin oluşu ama,onun ağzından hep şükür duyardık hiç şikayetini duymadım.Ama şükrünün eserini gördü ve iyileşti.O dönemde nişanlıydı doktorlar sakın evlendirmeyin demişlerdi.Ama derdini yenerek evlendi yıllarca Gülhane askeri hastanesinde çalıştı çoluk çocuk sahibi oldu.Ondan sonra zannedersem emekli oldu ve 10 yıl önce rabbine kavuştu.Ben 40 yıl önce o yatalak halini görmüştüm birde bu gün resmini görünce çok duygulandım.Rabbim mekanını cennet eylesin.Hastalığım döneminde hep onun o şükrünü ve sabrını hatırlayıp güç ve kuvvet bulmuşumdur.Bu mubarek gecede karşıma çıkmasıda beni dahada duygulandırdı.
Köyümüzün güzel genci
Rabbim sana rahmet etsin Derdinden oda çok çekti Rabbim sana rahmet etsin En son gördüm hasta idin Yatak yorgan yatar idin Ben görmeden veda ettin Rabbim sana rahmet etsin Görmeyeli kırk yıl oldu Görünce gözlerim doldu Genç yaşında gülün soldu Rabbim sana rahmet etsin Edepliydin erkanlıydın Çok güzel delikanlıydın İnan ki sen çok farklıydın Rabbim sana rahmet etsin Havzı kevserden içesin Sırattan hızlı geçesin Resulü komşu seçesin Rabbim sana rahmet etsin Metin BEYAZLI 28.EKİM 2020 |
Selamlar.