Sıcak bir meltem esti bedenimde, Kulağıma eğilip ‘can’ dediğinde, Fısıltılarında esen fırtına vardı, Sevdalı, hazin nağmelerinde. Baharından yaza ilk adımında Küçük ayaklarındaki sandaletlerin sesi var, Sekerek koşmalısın yaşama, Koş ki, seni bekleyenlerin bestesi var.
Yemin ettim sevmeye kimseleri, Coşan sevdalarımı Tunç duvarlarla kapadım; Sen okşanmalısın, Açıl enginlerine yazın, Ben geçmiş acılarımda yıprandım. Cananımsın ama canın olamam ki senin, Sen, sevdalarına yelken aç, Beklemekte limanında gemin, Ben küflü çapamı atıp çoktan denize, Seyrindeyim şimdi sadece ellerin.
Çiçekler boynu bükük gülümser de kırlarda, Kırık boynum, düşmüş başımla koklayamam, Bana ne, Sen açmış bir goncasın, aç bülbüllere sineni, Sevdayla tutulsunlar Gülce gülümsemene.
Ben attım çapamı sessizliğin enginine, Sen demir al, yelken aç sevda denizlerine.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Attım Çapamı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Attım Çapamı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sıcak bir meltem esti bedenimde, Kulağıma eğilip ‘can’ dediğinde, Fısıltılarında esen fırtına vardı, Sevdalı, hazin nağmelerinde. Baharından yaza ilk adımında Küçük ayaklarındaki sandaletlerin sesi var, Sekerek koşmalısın yaşama, Koş ki, seni bekleyenlerin bestesi var.
YORGUN DİZELERİN HÜZÜN ANLATIMI ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZELDİ KUTLARIM GÜZEL İNSAN...
Kulağıma eğilip ‘can’ dediğinde,
Fısıltılarında esen fırtına vardı,
Sevdalı, hazin nağmelerinde.
Baharından yaza ilk adımında
Küçük ayaklarındaki sandaletlerin sesi var,
Sekerek koşmalısın yaşama,
Koş ki, seni bekleyenlerin bestesi var.
YORGUN DİZELERİN HÜZÜN ANLATIMI ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZELDİ KUTLARIM GÜZEL İNSAN...