(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PARA VE KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PARA VE KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel bir kara mizah örneği. çok güzel şiir. yazılan çoğu yorumlardan gerçekten birşey anlamıyorum kötü şiirlere bile çok güzel diyenler var. bu güzel şiiriniz için tebrik ederim.
Parayı da çok severim kadını da Fakat, Ne cebimi ısıtacak kadar param, Ne de yüreğimi ısıtacak kadar Kadın’ ım oldu, Anasını sattımın dünyasında. ************************************ Kutlarım, Allah gönlüne göre versin şair dost inşallah istediklerine kavuşursun, umudunu kaybetme..:)))
Parayı da çok severim kadını da Fakat, Ne cebimi ısıtacak kadar param, Ne de yüreğimi ısıtacak kadar Kadın’ ım oldu, Anasını sattımın dünyasında
Çok güzeldi değerli dost... Şiir yani, istediklerini bulamayışın değil... Gönlünün arzu ettiği her şeye kavuşman dileği ile kutluyorum, selam ve muhabbetlerimle...
varol tarafından 7/25/2008 3:08:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
Parayı da çok severim kadını da Fakat, Ne cebimi ısıtacak kadar param, Ne de yüreğimi ısıtacak kadar Kadın’ ım oldu, Anasını sattımın dünyasında. ******************************************* Satın vallahi... Paranın da aşkın da tadı yok dünyada.. . İlle de sağlık... İlle de sağlık ... Saygıyla... saygıyla...
Parayı da çok severim kadını da Fakat, Ne cebimi ısıtacak kadar param, Ne de yüreğimi ısıtacak kadar Kadın’ ım oldu, Anasını sattımın dünyasında.
Tam ortasına gelince anlıyorsun hayatı... Geriye dönmek için artık çok geç... En delicesine yaşadığın sevdaların... Farkedersin bir gün. Derin sızılarını... Ve anlarsın ki pişmanlıkların! Derin gölgelerindir artık...
Dizelerinizi okuyunca bunlar da benim kalemimden dökülenlerdi tebrikler harikaydı sevgi ve saygı dileklerimle...
Pek cevap yazmam sevgili dostum ancak sana cevap yazıyorum. Kendiliğinden gelen dostla , yarle arkadaşla pek sağlam sonuç alınmıyor. Çünkü gönül misafiri ya da gönül dostu davetle oluyor. Yani anlaşılıp , anlaşılacaksınız, biri birini tanımadan olmuyor gönül dediğimiz mutlu muamma işleri. Gönlünün sesine kurban olayım. yorumuna gönül olayım ki bu böyle. Size sevgi ve saygı sunuyorum. Cengiz...
Parayı da çok severim kadını da Fakat, Ne cebimi ısıtacak kadar param, Ne de yüreğimi ısıtacak kadar Kadın’ ım oldu, Anasını sattımın dünyasında.
--------------------------------------------------------------- Bu düşünce aslında biraz yakın olan aşkta kazanan kumarda (Parada ) kaybeder sözüne zıt anlamda. Her ikisinde de kaybetmiş olmanız büyük şanssızlık. Kısa ve öz anlatımla mükemmel ifade edilmiş bir şiirdi. Beğenerek okudum .Saygımla.Yakamoz
Güzeldi. Bir taşla iki kuş vuramamışsın yani. .... Ben hep sayısal oynuyorum..baştaki olsun diye..gerisi kolay gibi. umut bu ya...size de tafsiye ederim. ... Tebrikler
Parayı da çok severim kadını da Fakat, Ne cebimi ısıtacak kadar param, Ne de yüreğimi ısıtacak kadar Kadın’ ım oldu, Anasını sattımın dünyasında. -------------------------------------- çok istenen olur derler hayret? yalnız ikisini aynı kefeye koymanızdan kaynaklanıyor olmasın kadının olmaması.değerleriniz maddi de kadınlar bunu sevmez...(bazıları sever canım)
Yorumunuza teşekkürler incesiniz ancak hayatımın hiç bir döneminde kadınla madiyatı bir kefeye koymadım, koyamamda çünkü dünya görüşüme ters bir durum. Hattı zatında koysak bile biri mana biri madde yani biri duygu diğeri maden aynı kefede durmaları mümkün değil . Ben herkes gibi ikisini de seviyorum. Tekrar tekrar teşekkürler. Cengiz...
onlarda para ile aliniyor
açlik aşkin karnini doyurmuyor
kadin ne ile doyar bilmiyorum..