Deli divane gibi yandığımı bilerek, Olamadın bir türlü derdime derman olan! Hayallere daldırıp rüyalarda gülerek, Umursamaz tavrınla her şeyi ettin talan!
Bülbülden de beterim yakar cihanı ahım, Sevgin ekmeğim aşım dünyaya yok tamahım, Gönlümde taşıdığım aşktır benim günahım, Bendim gülistanında sessiz bedensiz solan!
Bu nasıl bir sevda ki beni seninle vurdu, Her manalı bakışın yüreğimi kavurdu, Benlik mi koydu bende küllerimi savurdu, Her Eylül sabahında hüzün gönlüme dolan!
Boş ver aldırma diyor içimden gelen bir ses, Alıştım her haline ne diyeyim artık pes, Yaralı yüreğime olmadı gönlün mahbes, Oysa bir nefes gibi sendin içime dolan!
Gönlüme düştüğün gün sinemi yakan afet, Sende çok acı çektin saklama itiraf et, Öyle böyle olmuyor aşkın özü zarafet, Her şeyi inkâr ettin sevdiğinde mi yalan!
Kara sevda dediğin pes dedirtir şahına, Fatihalar okutur düşmanın ervahına, Senin de yolun düşer meftunlar dergâhına, Aşığa kar sorulmaz ahıdır yârden kalan!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNLÜME D/OLAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNLÜME D/OLAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her zamanki gibi,Çok güzeldi çok acıklıydı, yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı sevda ve özlem vardı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla her daim.
Aşkın yakan kavurucu izleri var dizelerinizde ve sitemler bir adım öndeydi...keyifle okudum güzel bir şiir gönülden kutlarım kıymetli hocam...yüreğinize, kaleminize sağlık...selam ve sevgilerimle...saygılar...
Bülbülden de beterim yakar cihanı ahım, Sevgin ekmeğim aşım dünyaya yok tamahım, Gönlümde taşıdığım aşktır benim günahım, Bendim gülistanında sessiz bedensiz solan! **Güzeldi akıcı ve sade kalemine sağlık kal sağlıcakla selam ve dua
Fatihalar okutur düşmanın ervahına,
Senin de yolun düşer meftunlar dergâhına,
Aşığa kar sorulmaz ahıdır yârden kalan!
Çok güzel bir şiirdi beğeni ile okudum hocam tebrik ederim saygılar
Selamlar