Çok uzaklardasın sevgili Ama her yeni güne seninle uyanıyorum Nasıl özlediğimi anlatsam sana İçin sızlar gözlerinden yaşlar boşanırdı.
Seni canımdan çok sevdim Helalim dedim Tüm olumsuzlukları attım bir kenara Gözlerinin içinde kaybolacağım günü bekliyorum.
Tüm güzellikler sende toplanmış Bırak gözlerinde kalayım Sen gördüğüm en güzel rüya’sın Öpücüklere boğarak uyandır En tatlı uykularımdan beni.
Ağzının tadı yoksa Düğümleniyorsa boğazında lokmalar Boşluğa bakıp bakıp nemleniyorsa gözlerin Senin yaşadıkların kara sevdanın ta kendisi sevgili.
Boğulacak gibi olursun onun yokluğunda Dışarı atmak istersin kendini Yağmura yakalanırsın ansızın Üşürsün! Sıcak bir yer bulup sığınmak istersin Öyle ihtiyacım var ki Yüreğine sığınıp nefesinde ısınmaya...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA İHTİYACIM VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA İHTİYACIM VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık
__________________________Selamlar