Sen giderken ardından Gitme kal diyemedim Söyledin son sözünü Elveda dedin.
İçimde senden kopan bir parça var Söyle? Neydi bizi bu hale getiren Neyi paylaşamadık seninle.
Varlığın bana huzur veriyordu En zor anlarımda yanımda oluyordun Hayallerimi anlatıyordum en ince detayına kadar Bir gün gerçek olacağını bilmek heyecanlandıyordu.
Şimdi yoksun Yerle yeksan oldu herşey Senden ayrı kaldığım her gün canımdan bir can gidiyor Bu kadar acımasız olamazsın sevgili.
Aşkı bana sen öğrettin Yeni yürümeyi öğrenen bir çocuk gibiydim Kalbimdeki yerini kimse dolduramaz Seni sevdiğimi anlatmaya Kelimelerin yetersiz kaldığını bil istiyorum.
Ey aşkın en güzel hali Ben sensiz bir hiç gibiyim Seninle tamamlandım ben Seni daha şimdiden inan çok özledim.
Aklımda fikrimde sen varsın Attığım her adımım sana çıkıyor Sen varsan hep bahar olur kışım Yeniden yeşerir yüreğimdeki sevda filizleri Güneş hiç gitmez üzerimden.
Benden başkasına ihtiyaç duyma Sığınacağın tek liman ben olayım Hadi tut ellerimi Kalbinin en güzel yerine koy beni.
Yok senden başkası Ben senden ibaretim Hadi yasla başını omuzlarıma Gökyüzünde yıldızları beraber seyredelim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UMUTLAR TÜKENMESİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UMUTLAR TÜKENMESİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.