Ne kadar zaman geçti Bilmiyorum? Aklım başımda değil İsmini sayıklıyorum her gece Sensizliği boğuyorum kördüğümle.
Hayallerimi süsleyen sensin Gözlerini düşünerek kuruyorum tüm cümlelerimi O kadar derinlere sakladım ki seni Sana olan aşkımı Ancak böyle dile getiriyorum sevgili.
Ruhunu hissettim yüreğimde Mis gibi kokunu çektim içime Mahşerlik sevdamsın Ahirim cennet gözlüm Yok senden öncesi.
Seni ne zaman görsem Kalbim yer değiştiriyor sanki Nabız atışlarım değişiyor Bu sentomlar neyin habercisi Küllerinden yeniden doğan Aşk belirtisi mi?
Beni sakın unutma Hep güzel hatırla Farzet ki bir rüya gördün Uyandığında yoktum yanında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKLIM BAŞIMDA DEĞİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKLIM BAŞIMDA DEĞİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni ne zaman görsem Kalbim yer değiştiriyor sanki Nabız atışlarım değişiyor Bu sentomlar neyin habercisi Küllerinden yeniden doğan Aşk belirtisi mi?
Beni sakın unutma Hep güzel hatırla Farzet ki bir rüya gördün Uyandığında yoktum yanında...
Çok anlamlı bir sevda şiiri okudum her zamanki tadında gerçek aşkı özlemi satırlara yansıtan yürek sesiydi sonsuz olsun böylesi sevdalar saygılarımla...
Kalbim yer değiştiriyor sanki
Nabız atışlarım değişiyor
Bu sentomlar neyin habercisi
Küllerinden yeniden doğan
Aşk belirtisi mi?
Beni sakın unutma
Hep güzel hatırla
Farzet ki bir rüya gördün
Uyandığında yoktum yanında...
Çok anlamlı bir sevda şiiri okudum her zamanki tadında gerçek aşkı özlemi satırlara yansıtan yürek sesiydi sonsuz olsun böylesi sevdalar saygılarımla...