(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
F E N A M I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
F E N A M I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaptıklarımız ve yaşattıklarımız kadarızdır hep demişimdir...Önce çuvaldızı kendimize batıralım değilmi şiir dostu...? kutlarım... saygım ve sevgimle...
Önemli olan suçluyu yaratmamaktır O ortamı sağlamamak gerekir örneğin; Yalancı politikacı-rüşvet yiyen memur-transellektüel- araba hırsızı-kapkaççı-yankesici-tinerci fahişe-sarhoş-maganda
tüm bunlar yanlış politikalar ve davranışlar sonucu hepimizin (devlet millet elele) yarattığımız fabrika hatalarıdır
Bu bağlamda şiiriniz yadsınamayacak bir öneri tamamen şeksiz şüphesiz katılıyorum
Evet şiirinizin can alıcı noktası burada yatmakta dost... '' Ne yaparsak, neye sebep oluruz '' bu sözü bence bir değil defalarca tekrarladıktan sonra almalıyız tüm kararlarımızı, erken verilen kararlar bazen onaması mümkün olmayan yaralar açabilir ve kapanması için de iş işten geçmiş olabilir...Kısaydı ama düşündüren harika betimlemelerdi tebrikler...Esen ve mutlu kalın saygıyla.
Evet, sevgili dost, aynen yorumunuzda ki gibi önceden sormak ,yorumlamak ve sonuca varmak. Şiirin özünü anlayıp,özleyip, yorumlayıp iç döken yorumunuza en kalbi tebriklerimle, sevgi ve saygılar sunuyorum. Cengiz...