Yüzünde her kırışık bin bir romanlık çile; Arkası yarınları bilmecelik silsile; Bıldır çapalayarak nadasa bıraktığı, Gönlünü diken sarmış, çare, tesel nafile…
*Bıldır: Bir önceki yıl.
TAŞLI-YORUM / 2
Yalelli havalarda tüketir nefesini, Aklına köstek vurup dinlemez iç sesini; Obruğunun milinden çakıl çıkaran ahmak, Batarken bile taşla doldurur heybesini…
T/AVLI DİLBER
Sevdalık süreğinde avcıyken olmuş da av, Sığındığı külhanda kalbine veriyor tav; Bakışı kor dondurur, buzları tutuşturur, Gözyaşı bundan sebep bazen dolu, bazen lav…
DİŞLİ DİZE
Gönül permi-perişan canansa cay peşinde; Aynürrızadan yoksun cürmümeşhut işinde; Aşkın karanlık yüzü şavkını yutar oldu, Ondandır bu son dize dişi kaplan dişinde…
*Aynürrıza: Eksik aramadan sevgiyle bakan göz. *Cürmümeşhut: Karşılıklı davalaşma.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAŞLAMALAR - 3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAŞLAMALAR - 3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminiz daim olsun.
Saygılarımla...