(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anne bu nasıl laf ya, nasıl kullanacağım ben şimdi bunu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anne bu nasıl laf ya, nasıl kullanacağım ben şimdi bunu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Porsuk harmana dane çalmaya geldiğinde doğal olarak Üretici dirgenle vurmaya çalışacak aslında konuyu irdelersek anlam deryası bir kelime eyvallah usta Yüreğine emeğine sağlık ______________________________________Selamlar
Porsuklar fare gibi kemirgenlerin yanı sıra köklü bitkileri de yer. Bunlar ise en çok bitkilerin işleneceği (örneğin sapın buğdayın ayrılacağı) harman yerinde olur. Eskiden harman yerinde dirgen ve anazut kullanılırdı. Fare gibi kemirgenler arpa ve buğday gibi ekin yığınlarının altında bol olurdu. Onu patoza atmak isteyen çiftçi ekin yığınının altında posuk varsa dirgeni bu hayvana görmeden batırabilirdi. Bu söz bunu veciz bir şekilde anlatmış.
Çok değerli bir dörtlük bu sözün özünü anlayıp düşünüp taşınıp Bir işe gireceğimiz zaman her zorluğa katlanmayı göze almalıyız az ve öz anlamlı bir şiir tebrik ederim saygılar sunarım
Kafanı çok yorma çiçeğim Anneler hep haklı çıkar ne demisse doğru demiştir Tamam de geç👍 Cümle içinde kullanmak için uğraşma bizim onlar kadar hayat tecrübemiz yok😄 Sevgiler❤️
deyimin anlamı birebir öyle.derin bi içeriği var.düşüncesizce gerçekleştirilen eylem veya söylem sonuçları itibarıyla başımızı çok ağrıtabilir.bu da çok yerinde bir tespit.
Harmanı bilenler ne demek istediğini anlarlar.
Sevgiler SULTAN...