(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yatak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yatak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir nehirim ben kadınım,kadınlık yataklarıma sığmayan yatağım güneş görmez, alt kimliğimi boyarım her gece gökyüzünün yedi rengine her gün bir yabancı göz boyar bedenimi kızıla,maviye ve yeşile
Çok hoştu tebrik ederim. Böyle kısa sözlele isteklerin anlatılmasına bayılıyorum.
Fırat ve Dicle gibi aktığınıza göre özlem bitecek Şattularap'ta birbirinize kavuşacak ve basrada denize birlikte döküleceksiniz veya gireceksiniz demektir. Kavuşmak çok uzak değil. Sabır sabır ya sabır. Mutluluklar dileğiyle sevgiler sunarım. Biraz da şaka olsun dedim tekrar mutluklar dilegiyle.
Hasret öyle kocaman ki , bütün yollar ırak Sular öyle delişmen coşkulu; aktı akacak çöle Irak çölde çöl gülde gül dalda ; ya Güldane İsveç ırak,dilde merak,ak akabildiğin kadar ak Ne güzel şiir coşturuyor...Sular dersen koşturuyor...TEBRİKLER...
ah sevgili! kavuşup da milimizi çocuklara bıraksak ===== Birgün mutlaka bırakılır miller, Aşka doyum olmaz şarkı söyler o diller Boy boy çoçuk olurda geçer geçer iller Aşk harika sevda yaman demişler... Yürekten Tebrikler....
şiirmiydi yaşamın taa kendisimiydi can...Az ve öz upuzun yaşam içinde kısadır asılolan... detay farklı paydalarımız aynı... o güzel yüreğinden öpüyorum canım... sevgimle...
Güldane hanim gönüller bir olduktan sonra insan hangi yatakta akarsa aksin ayni nehirde bulusur sonunda. harikaydi siiriniz yine kutluyorum yüreginizi...
Bu güzel yüreğinizin eseri olan,kağıda nakış,nakış işleyen kalemizi,ve bu güzel şiiri bizlere sunan siz şair dostumu yürekten kutluyorum.kaleminiz dik ve dayım olsun.
ah sevgili! kavuşup da milimizi çocuklara bıraksak... *********** Ya yapma...beni bana anlatma Güldane'm...geceme bir iz düştü...adı Yatak...yazan Güldane Dal
ah sevgili! kavuşup da milimizi çocuklara bıraksak
Ülkemizin bir araya gelmeyen iki yakası bu iki sevgi nehrinin kucaklaşmasına bağlı ne kadar büyük bir söylemdi şiirde Övgüler yetmez arkadaşım yürekten kutluyor ve alkışlıyorum