Aşağıdan yukarı baktım karşımda sen Aşağı yukarı bana benzeyen biri bir azda sen Sana açılan yollar bana dağınık Karartmasın içini hasretlikte kavuşulunca biter ayrılık...
Darmaduman görünür sevda bilir işini İleri geri götürse de kalbin gelişi İçinden atamaz ya gelmiştir yüreğine birisi Hani dünyanın güzellikleri toplanıp bir bütünde Gözlerinle gül diyarının iyiliğini çiziyor ya Nereye baksam gözlerin Gözlemlediğim gönlünün oluşumunu çekiyor Sana değilde bana çok şey anlatıyor Yüreğe değer hislerinle Hislerim dünyaya meydan okuyor Bu biçim sözlerimle adeta Sevgilinin ülkesine kalplerce övgü dağıtıyor Yitip giden gökyüzümde kuşlar yeniden hayat buluyor Hayat yarınını seninle kaleme alıyor Kalem bitiyor da ! Gönül çizgisi bitmek bilmiyor Yalnızlığa ömrünü adamışken Adının yollarına şimdi ömrünü yazıyor Dilerim ki bitmesin yarınlar Gölgesinden izine uzayıp gider yıllar Kalbinden gitmezse bir gün acılar, Ağlamak insanoğlunun fıtratında var...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgili Ülkesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgili Ülkesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.