Umursama istersen Yok say aşkımızı Senin gözünde bir hiç’mişim Zerre kadar değerim yokmuş yanında.
Öyle kolay pes etmek yok lügatımda Sana inat sahip çıkacağım aşkımıza Gözlerim yolda yüreğim sende kalsa da Umutlarım hep taze kalacak Sen varsan yaşıyorum Aldığım nefessin aşk çiçeğim.
Biliyorum! Bir gün bitecek bu ayrılık Eskisi gibi olacak herşey Yaşananlar bir oyundu diyelim Gözlerinden akan yaşları Başını omuzuma dayadığında Yine ben sileceğim Gözyaşlarım karışacak gözyaşlarına.
Sen bu satırları okuduğunda Hüzün çökecek yüzüne Yaralı bir kuş gibi titreyecek yüreğin Başını ellerinin arasına alacak Kendinle yüzleşeceksin Koşar adım geleceksin ayrıldığımız yere Beni bulur musun bilmiyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAKİT ÇOK GEÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAKİT ÇOK GEÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biliyorum! Bir gün bitecek bu ayrılık Eskisi gibi olacak herşey Yaşananlar bir oyundu diyelim Gözlerinden akan yaşları Başını omuzuma dayadığında Yine ben sileceğim Gözyaşlarım karışacak gözyaşlarına.
Seven ve sevilenler adına satırlara sığmayan büyük bir sevd düşmüş sayfaya, uçsuz bucaksız sever aşkla yürek dile gelir böyle, o kadar büyük ki taşmış yürekten satırlara etkili bir şiir olmuş yürek sesiniz daim sevginiz sonsuz olsun her koşulda sevin sevilin yüreğinize sağlık saygılarımla...
Bir gün bitecek bu ayrılık
Eskisi gibi olacak herşey
Yaşananlar bir oyundu diyelim
Gözlerinden akan yaşları
Başını omuzuma dayadığında
Yine ben sileceğim
Gözyaşlarım karışacak gözyaşlarına.
Seven ve sevilenler adına satırlara sığmayan büyük bir sevd düşmüş sayfaya, uçsuz bucaksız sever aşkla yürek dile gelir böyle, o kadar büyük ki taşmış yürekten satırlara etkili bir şiir olmuş yürek sesiniz daim sevginiz sonsuz olsun her koşulda sevin sevilin yüreğinize sağlık saygılarımla...