Ey gül yüzlüm her sözüne he dedim, Sevmiyorsan aha yüzüm- de dedim, Seni sevdiğimden başka ne dedim. Gözlerimi benden aldın da gittin, Beni sevdalara saldın da gittin!
Uğrunda ölümü hiçe sayarım, Sevgim sınırsızdır yoktur ayarım, Senin için diyordum ki baharım. Baharımı benden aldın da gittin, Beni sevdalara saldın da gittin!
Aşkın otağına kinle varılmaz, Yar yarası baldıranla sarılmaz, Muhabbet bağından gül koparılmaz. Gönül çiçeğimi yoldun da gittin, Beni sevdalara saldın da gittin!
Ela gözler derinlere daldı da, Yüreğimi hüzünlere saldı da, Umutlarım orta yerde kaldı da, Ruhumu bedenden aldın da gittin, Beni sevdalara saldın da gittin!
Hazan oldun hüzün oldun kış oldun, Çaylakların kafesinde kuş oldun, Benim için hayal oldun düş oldun, Neyim var neyim yok ç/aldın da gittin, Beni sevdalara saldın da gittin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ç/ALDIN DA GİTTİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ç/ALDIN DA GİTTİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli şairim sayfanızda güzel bir eser okudum kalemine ve yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice güzel eserler görmek dileğiyle selamlarımla kalın sağlıcakla
Uğrunda ölümü hiçe sayarım, Sevgim sınırsızdır yoktur ayarım, Senin için diyordum ki baharım. Baharımı benden aldın da gittin, Beni sevdalara saldın da gittin!
Ç/ALDIN DA GİTTİN şiirini beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...