(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gelinciğin Dediğidir(II) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gelinciğin Dediğidir(II) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mayıs sonu ve Haziran ortalarıdır. Her yer gelincik dolar.. Al ve kırmızı aslında ne denli ayrıdır, soyut ve somut farkını anlarsınız. Gelincik tarlasını gördüğünüzde..
Ve bu kadar değildir tabi; yanında mutlaka mor çicekle birlikte vardır. Gelincik'in can arkadaşı galiba..Birlikte açarlar..
Neyi mi anlatıyorum efendim?
Her yıl "iki elim kande olsa da" sırf görmek için gittiğim memleketimin gelincikleri ve mor çiceklerini tabi..
Kaleminizi çok seviyorum, türk(ü)ye ermiş kalemin şiirleri sizinkiler..
Saygılar.
Göktürkmen tarafından 7/19/2008 2:06:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben Gelincik Başakların arasında Gelincik tarlasında Ömürsüz tohumumla Alımdan yeşilimden Kara topraklara Karalar dökerek Sana eğilip Sana ölüyorum
Başaklar arasında veya kırlada çılmış gelinciklerin o narin zerafetini ve güzelliğini bilenleri, gelinciklerle dolu kırların iklimine götüren dizelerdi... Kutluyorum, selamlarımla...