(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAM YELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAM YELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiirdi, iki satırdı ama hatırı sayılır satırlardı. beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle kutluyorum. Her şey gönlünüzce olsun...
Kısa ama anlamlı satırlar, bazen uzun, uzun şiirlerin ve romanların anlatamadığı duyguları böyle kısa satırlar daha güzel ve net anlatıyor yüreğinize sağlık.
Sana tek tavsiyem şudur ki, şiir üzerine çok titiz ol. Dört dörtlük olduğuna inanmadığın şiiri paylaşma. Kafiyeler uydu, ayaklar tuttu diye yazdıkların iyi şiir olmuyor. Ben üstat filan değilim ama şiirden anlıyorum. Ve beni en çok üzen bir şairin çıtayı düşürmesidir. Bana ister küs ister darıl, şiirini beğenmedim. Mısra geçişlerinde mantık tutarsızlığı var. Sadece sana değil, hece şiirine gönül veren herkese tavsiyem odur ki, şiiri yukarıdan aşağı değil, aşağıdan yukarı yaz. Önce ayak, sonra bir üstündeki hazırlık mısrası ve diğer mısralar. Öyle bir yazmalısın ki, ayak mısrası 3. mısranın devamı olsun. Ama rastgele değil mantıklı bir destek mısrası olsun.
Senin şiir sevgini ve çabanı taktir ediyor saygılar sunuyorum. İyi geceler.
ne zamandan beri ustalara sormak istediğim konu buydu işte, ben şiire ayaktan yukarıya, yani tersine yazmaya başladım doğrumudur diye, mirim içimi okumuş sanki buradan teşekkürlerimi gönderiyorum