(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Asî/l şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Asî/l şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kartepe'de zirveye çıkmıştım tek kışilık teleferikle. Zirvede olmak özgürlük gibi görünse de soğuktur zirve ve hep yalnızlığı çağrıştırır bana Sonra aşagıya indim. insanlar cıvıl cıvıldı birden ısındığımı hissettim İnsanın olmadığı her yer ıssız aslında...
Nedense insanlar hep zirvede olmak isterler yine de..
Teşekkürler hemşehrim. İnsanların çok olduğu yerler değil yüksekler. Ondan daha temiz. Kirlilik yok. Oralarda sessizlik hakim... Biraz da kafayı boşaltmak için çok farklı oluyor. Özgürlüğü ve yalnızlığını yaşıyor insan. Bir çoban ateşi başında şarkılar söylemek çok güzel. Dağ başı hani özgürsün bağıra bağıra söyle şarkını.
"Şehirde cücesin. Dev olmak istiyorsan git dağlarda şarkı söyle " Necip Fazıl böyle demiş bir şiirinde.
Bir görevin asıl sahibi o görevi üstlenenindir. Türkiye sınırları içinde ,dışında yaşayan her Türk’üm diyen, kendini Türk bilen; Kürt’ü,Ermeni’si,Lazı, Çerkez’i , Alevi’si, Müslüman’ı, Yahudi’si, Hristiyan’ı...Dağ gibi dimdik duran ülkesi için herkes asil’dir.
Damarlarımızda zaten asil kan mevcuttur, bu vatan için canlarını ortaya koymuş Asil Atalarımıza saygı ile.
Doğru, yürekli bir şiirdi, şiirde yazılanlar
Dostça kutlarım kalemi, değerli abim..
İyi geceler dilerim..