Kıyametti mahşerdi 15 Temmuz gecesi Kara gecenin şerri soysuzluğa gebeydi Hainlik doğurana kim doktor kim ebeydi Kimindi tanklar, kimler bombalarla gökteydi Halka kurşun sıkanlar, imansızın tekiydi.
Kalleş sarmış kışlamı 15 Temmuz gecesi Olsan doğuştan hain bölemezsin ülkemi Sizin mi olacaktı sanmıştınız ülkemi Tanklar ezse, ezilse yok olsa bedenleri Müslüman olan Türkler ezdirmezler ülkemi.
Duadaydı dilimiz 15 Temmuz gecesi Mahşer yeri gibiydi, mahşerdi her ilimiz Ölenlerimiz şehit, gazi oldu dirimiz Nöbet tuttuk aylarca bükülsede belimiz VATAN için ölüme koşarız biz hepimiz.
Kim düşmandı tanıdık 15 Temmuz gecesi Vatanın denizinden, düşmanı çok anladık Bizden gibi göründü aldandık ve yanıldık Allahın taktiriydi VATAN ile sınandık Her görünen dost değil gördük bildik inandık.
Allah ülkeme yardı, 15 Temmuz gecesi Halkın hür iradesi korumaktır vatanı Halkımın karşısında silahlı tanklar vardı Leş kargası besledik, vatanıma zarardı Benim askerim bana nasıl kurşun atardı.
Darbenin yıl dönümü 15 Temmuz gecesi Bin beterini tadın yaşattığınız zülmün Hesabı soruluyor ağlatılan yurdumun Diyetini ödeyin gazimin şehidimin Bir dolarlık insansın yeter mi Türk’e cürmün.
Düşmana dönmüş yönü 15 Temmuz gecesi Vatan bizim canımız unuttunuz siz bunu Herkes candır diyemez işte bu ayrı konu Ölümden olmalı daha beter ihanetcinin sonu Dirilsinler ölsünler her gün, hatırlayarak günü.
Gökten bombalar yağdı 15 Temmuz gecesi Bomba atan uçağa yerden levye fırlatan Hala anlamayan var VATAN burası VATAN İflah olur mu olmaz, düşmanla birlik olan Sizden hesap soracak, toprak altında yatan...
15 TEMMUZ 2020 Melek Tiryaki
Vatan için can veren nice canlarımızın ruhu şad mekanları cennet olsun, Rabbim vatanıma kuyu kazanları kuyulara düşürsün, oyun kuranların oyunlarını bozsun vatanım, devletim, ordum, milletim Rabbime emanet olsun, şehitlerimizin ruhuna okuyalım Fatiha! Gösterme Rabbim başka bir kalkışma daha vatanıma, yeltenenlerin kalkışmasını dolandır kendi başlarına, boyunlarına. Amin amin amin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
15 TEMMUZ GECESİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
15 TEMMUZ GECESİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
15 Temmuz gecesi gökten bomba yağdıran Bombalayan uçağa yerden levye fırlatan Hala anlamayan var VATAN burası VATAN İflah olur mu olmaz, düşmanla birlik olan Sizden hesap soracak, toprak altında yatan.
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...