Sensizliğin nefes almakla eşdeğer olduğunu Yokluğunda daha iyi anladım Odamın karanlığını aydınlatan ışığım sendin Şimdi! Karanlıklarda çaresiz kaldım .
Ne senden kaçmak mümkün sevgili Ne de aşkından Ölmekle yaşamak arasında Arafta’yım sanki .
Şu yalandünyada Aşkı doya doya yaşamak varken Neden izin vermedin aşk çiçeğim Acı tatlı her şeyi paylaşmaktı seninle niyetim .
Bir bakışınla kestin nefesimi Kör ettin gözlerimi Beraber o kadar çok şey paylaştık ki Sensiz geçen günlerime yanıyorum şimdi .
Biliyor musun? Canımda can dediğim Gözlerini gülüşünü özledim en çok senin Her yeni günde Gelmeyeceğini bile bile umut tazeledim Bir ümit deyip bekledim seni ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK ÇİÇEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK ÇİÇEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canımda can dediğim Gözlerini gülüşünü özledim en çok senin Her yeni günde Gelmeyeceğini bile bile umut tazeledim Bir ümit deyip bekledim seni ...
Çok güzel bir hasret, özlem sarmalında içten güzel duygularla bezenmiş bir sevda şiiri okudum,hiç bitmesin dedim böyle sevdalar ve böyle candan sevenler dünya üzerinde inşallah dedim saygılarımla...