Fragmanı başlıyor aşkımızın düşümden önce Asıyorum gökyüzüne düşlerimi her gece Çekiliyor gözlerime perde Sen ve ben el ele Mutluluk doluyorum her seferinde.
Sevdamız zirve yapıyor yüreğimde Dans ediyor kelebekler kalbimde Düşüyorsun aklıma her saniye Büyüdükçe büyüyorsun içimde.
Şimdi olsaydık olabilseydik ah can Olmaz mıydı yan yana can cana Sen orada’sın Ben ise burada Bizi bir araya getirmeye Beraber olmaya hayallerimizde Aşılamaz mı, engel mi, aramızdaki mesafe.
Sen yoksan anlamsızlaşır hayat bana Kalsam da kalabalıklarda Sığınırım yalnızlığıma Yoktur kimsem senden başka Senli hayallerim yetiyor bana Ve kalıyorum düşlerimle bir başıma.
Neden düşler kurduğumu hep senli Anladın mı sevgili şimdi Seninle kurduğum tüm düşlerim Hayal değiller gerçeğin ta kendisi.
Hayallerimi kurup asıyorum Geceleri gökyüzüne Aynı anda gör ve yaşa Hisset ruhunla Ruhumun hissettiklerini diye.
Sevenler özlemez mi, özlemiyorum sanma Dilimde coşuyor adın en olmaz zamanda Koşuyor hasretim sevdana dört nala Ruhumdan ruhuna özlem narası ata ata.
Son nefese kadar mutluluk yolunda Sevdalı olalım kavuşmak ümidiyle Elimizi açalım vuslat dileğiyle Sakla beni solunda Üşümesin yüreğimiz Birlikte olamamaktan zemheri gecelerde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASIYORUM GÖKYÜZÜNE DÜŞLERİMİ HER GECE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASIYORUM GÖKYÜZÜNE DÜŞLERİMİ HER GECE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üşümesin yüreğimiz
Birlikte olamamaktan zemheri gecelerde
kısacık ama çok anlam yüklü
finali çok sevdim...