Baktığın her yerde ben olmalıyım Baktığım her yerde sen varsın Solumdasın Elini koy solundayım Sendeyim canımın içi hisset.
Seni seninle gönülgönüle Yaşamak istiyorum el ele Bir şey söyleme Sus bak gözlerime O gözlerin benim sadece Çok uzaklarda olsam bile içimdesin sen benim içimde.
Can cana kavuşur bir gün sevgiyle Sus olur mu o gün bir şey söyleme Bak gözlerime sadece Ve her şeyim olduğunu hisset yüreğinde.
Sevdam var candan öte can yüreğimde Kuş gibi çırpınıyor kalbim yine sönümsüz yanıyor hasretinle Günleri çekiyor iple Vuslat diye diye.
Bir gün olur elbet Yan yana gelmek Bize de nasip kismet Biz bize; bitmeden nefes Uzaklarda olsan bile Kavuşuruz rabbim nasip ederse...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİSSET CANIMIN İÇİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİSSET CANIMIN İÇİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yan yana gelmek
Bize de nasip kismet
Biz bize; bitmeden nefes
Uzaklarda olsan bile
Kavuşuruz rabbim nasip ederse...
Güzeldir kavuşmayı inarak beklemek
Yüreğinize sağlık tebrikler saygılar