Bakma bana öyle Geceyi yudumlayan adam Deldi darbeli duruşun Gözlerinde tokatlayıcı bakışlar Üzerinde sokağın tozu!
Benden uzaklaşan bakış Mesele bensem bulanıksa şarap Bırak yazsın şiirleri gözler Kapat kapıları kapat Yıldız sokağının ay meyhanesi Oturmuş yüzlerce star Şaraplen parçalıyor Müzeyyen Senar Kadehi kırık dudak izinde Yağıyor sevdaya saygın nice yağmurlar!
Şaşkınım Diyemediklerime uyanan sabah gibi Şaşkınım Başkayım Güneş şarap olmuş Yudumluyor gözlerim Bakamadım Terledi bedenim Aklım karıştı birden Martı kanadına tutunan rüzgar gibi Kör kuyulara düşmüş Yusuf gibiyim Nefesim olmuş bir düşman Kendime yol bulamıyorum!
Yağmur sonrası toprak kokusu gibi Bir yanım gurbet Sigaramın dumanına düğümlenen adam Ütülenmiş dudaklarımda Saçlarımı tarıyor geçmiş!
Sır sularına atılmış gözyaşı Söyle Aşk yolunda Kaç yiğit at sürdü yar saçlarına Sen giderken Kaç sabah uzaklaştı!
Ruha nefesim ala döndü bedenim Saçaklanan kirpiklerimde Harmanlanmış hayallerden Cennet-i ala Tenimde sular Yağmur gibi dökülme hasret Geceme dalıp rüyamı öldürme!
Seriliyor sanki nakışlı bir kilim Düş çiçeğine kanat vuruyor kelebek Aklıma geliyor birden Dağlar yükseliyor Beynimde Ferhat’ın külüng sesleri Korkuyorum Karanlığımda binlerce düş binlerce göz Tutunuyor Şirin’in saçlarına Arıyorum Suskun sularda belki beni Sinesine göz indirmiş Leyla Ihlamur sokağında gün tutuyor İntizar!
Her çizgi bir iz Bir iz bin bakış Bataklıkta yürür gibi ıslak Bakma bana geceyi inleten adam Kaç kez ölümümü seyrettim gözlerinde Söyle gidemediğim bakış Kaç kez kaldım musalla taşında ezansız!
Mesele bensem Belki el dilinde günah tozuyum Belki eski bir şarkı Belki de bir masalım!
Vurma beni Ezberimde ki adalet Mesele bensem Uyansın içimdeki gölgeler Ve geceye dargınsa yıldızlar!
Suskunluğun ortasında Yağmurlar yalnız ağlasın Mesele bensem mesela Beyaza dönsün bir gölge Ateşin bedenine düşsün ölüm Çay dibine oturan şeker gibi Sabahlara gülsün Geceyi giyinen adam!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....Mesele Bensem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....Mesele Bensem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.