(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiç şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiç şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asıl ben teşekkür ederim öyle güzel karşılıyorsun ki bizi..Ben kendi kendime siz yerine sen demeye başladım ve arrik rahat rahat yorum falan atıyorum...valla bendeki rahatlık da yani ;)))) Eksik olma kisacasici demek istedim;))
Iyi bir şey demeye çalıştım ama pek başarmadım sanirim;))) Sana ziyarete gelince istesem de kötü bir şeyler düşünemiyorum ki zaten..ferahlık veriyor bana.. Eksik olma yahu;))
Çok görmüş geçirmiş birinin hoş görmesi de doğaldır. Yüce gönlüne her şiirinde şahit olduğumuz bir kaleme de bu yakışır.
Sizi ilk tanıdığımda kafa bulduğunuzu düşünürdüm. Ama şimdi her şiirini sabırsızlıkla beklediğim değerli bir kalem olarak görüyorum. Asla bu bir lütuf değil. Lütuf olan şiirlerinizi bizden esirgememeniz. Fena alıştık... Ara vermeyi düşünmeyin fena yaparız :)
Geç kalınmış bir hayatı remz ediyor satırlar. Şu yaşıma kadar hayatı tanımamış biri,toplayıp tecrübelerini .Hayat bu ötesi yok hoş geldin demiş olmalı ki Şair hoş geldin, hitabına Hoş gördüm demiş. Yoksa yukarıda zikredilen şeyler "hoş görü"ye konu bile değiller. Ha ben mi Hoş'a geldiğimi fark ettim. :)
yeğinadnan tarafından 7/5/2020 1:51:14 PM zamanında düzenlenmiştir.