Allah’ım; Güç ver Vatanıma, devletime Mazlumların tek umudu son kale Türkiye! Sevmeyenleride Muhtaç bırak ülkeme Vatanımıza zarar vermek isteyenlere karşı Kereminden, rahmetinden, merhametinden Bizleri sana iman etmekten mahrum etme Birlik beraberlik Şuuru nasip et cümlemize.
İmanımızı daim eyle şu üç günlük dünya aleminde İslam düşmanlığı yapanları İnsanca olmayan acıları Mazlumlara yaşatanları Fravun misali kahr-u perişan eyle Kafalarını vursunlar yerden yere Bedenlerini göm cehennemin en derin yerine.
Ülkemi sevenleri içten ve dıştan Nankörlerden satılmış hainlerden Dinimi, Bayrağımı, Milletimi Koru Vatanımı düşmanlarından Dualarımızı kalkan eyle üzerimize Yar ve yardımcı ol güzel ülkem Türkiyeme!
Düşmanlardan üstün kıl şanlı ordumuzu Hayırlara eriştir sonumuzu Askerimizi muzaffer eyle Şeytanlaşmış insanların şerrinden Kendini ilah gören put zebanilerden Irak tut putpereslerden inançlı İslam alemini Kötülüklerden sakla Muhammed (S. A. V) ümmetini.
Zalimlerin başına çevir zalimliğinin zülmetini Yapay hastalıklardan, koru mazlum kullarını Devasız bulaşıcı hastalıklara gark edemesinler bizi Deprem, fırtına, hortum, sel, yangın afetlerinden Sana sığınırız görünen görünmeyen şerlerden Varlığına iman eder nimetlerine şükreder yüreğim Yaradansın, yaşatansın, olmazları olduransın rabbim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞU ÜÇ GÜNLÜK DÜNYA ALEMİNDE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞU ÜÇ GÜNLÜK DÜNYA ALEMİNDE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İsmini vermek istesem de Veremeyeceğim Lakin belki tahmininiz vardır Bir dergahın Yavuz Selim'deki Pazar sohbeti sonrası Edilen tertemiz duası kadar Samimiydi. Tebrikler üstad.