’kayda değer bi’şey söylemeyeceksin değil mi hep aynı terane yaz geldi börtü böcük mis gibi çiçek kokuları’ fonda bir şarkı çalıyor ’şarkılardan fal tuttum’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bi' şey şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bi' şey şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bunu herkes söylüyor. 9 yaşındaki torunum bile... "Bir şey şöyle adam sansınlar..." Öyle bir şeydi işte.." Neyse sen anladın O nu tamamla ya da düzelt... Sevgi senin o deli gönlüne SULTAN...
Bu şiire yorum yazmak saatler alabilir. En iyisi anlamış gibi yapıp kaçmak. Fakat şunu kesin bir dille yazabilirim. Güne gelmesi gereken serbest vezin. Kısa ve net cümlelerle bir roman yatıyor yukarıda. Siz den ilk defa bir şiir okuyorum. İnşallah kazara yazmamışsınızdır. Tebrik ve teşekkür.
Türkü diyince aklıma ismi lazım değil, bi kızımızın zırvası geliyor 'Neşet Ertaş kimmiş tanımıyorum, benim sayemde meşhur oldu' demişti. 6 ay anne sütü şart ...
9 yaşındaki torunum bile...
"Bir şey şöyle adam sansınlar..."
Öyle bir şeydi işte.."
Neyse sen anladın O nu tamamla ya da düzelt...
Sevgi senin o deli gönlüne SULTAN...