Alev alev yanar vatanın bağrı Saplandı bağrıma derin bir ağrı Uğuldar kulakta mukaddes çağrı: Haydi, sefer vakti hazırlan gözüm! Bir tanem, Hasan’ım, Kınalı Kuzum!
Vatanın böğrüne saplanmış hançer Gelibolu oluk oluk kan içer Nice civanmertler canından geçer Haydi, sefer vakti hazırlan gözüm! Bir tanem, Hasan’ım, Kınalı Kuzum!
Ey oğlum, gözümün nuru Hasan’ım! Dört evlat içinde gururum, şanım İşgal edilmesin aziz vatanım Haydi, sefer vakti hazırlan gözüm! Bir tanem, Hasan’ım, Kınalı Kuzum!
Yüreği gururlu hoş Hatçe ana Son bir defa baktı oğlu Hasan’a Dedi -kurban ettim seni vatana- Haydi, sefer vakti hazırlan gözüm! Bir tanem, Hasan’ım, Kınalı Kuzum!
Ne de güzel şehidimin kınası Vatanına kurban etmiş anası İşte budur o kınanın manası Haydi, sefer vakti hazırlan gözüm! Bir tanem, Hasan’ım, Kınalı Kuzum!
Ilık ılık akar Kanak’ın suyu, Fidana benziyor Hasan’ın boyu Tarihe nam salmış Türk’ümün soyu, Haydi, sefer vakti hazırlan gözüm! Bir tanem, Hasan’ım, Kınalı Kuzum!
Yakar Soyuduru içimi sızım, Vatan şehit bekler sana son sözüm, Kanını kınana karıştır özüm... Haydi, sefer vakti hazırlan gözüm! Bir tanem, Hasan’ım, Kınalı Kuzum!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KINALI HASAN’A AĞIT! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KINALI HASAN’A AĞIT! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfanızda beğeniyle okuduğum anlamlı akıcı bir dille yazılmış harika eserinizi ve yazan yüreğinizi kutlarım nice güzel eserler sayfanızda görme dileklerimle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla gelecek günlerinizin hep iyi geçmesi temennisiyle kalın sağlıcakla
Güzel yüreğinizin anlamlı sedası içimizde bir hüzün oldu. Onlar bizim için, bu aziz vatan için gözlerini kırpmadan şehit oldular. Onlara sonsuz minnettarız. Ruhları şat olsun.
Değerli Hocam. Kalemine yüreğine sağlık. Bir hayli emek yürek verilmiş. Vatan uğruna can verenleri Bu eser vesilesiyle Rahmetle Minnetle Şükranla anıyorum. Nice Kınalı Hasanlarımız var. Rahmet olsun her birisine Güzel Eserini, Can-ı Gönülden Kutlar, Tebrik ederim. Selâm ve Duâ ile.