kınadığını yaşarmış insan güne sinsi beşir’le başlayıp şirin çocuk kayra sonra aslı’lı film peşine esma müdür beynim sulandı hergün hergün bi’ de karşı komşu balkon duvarına çiçekleri dizmiş düşer o saksılar düşer ’lale sümbül mor menekşe gül hey’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hercai şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hercai şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şu saatte ne yapacağımı bilmiyorum., Uyku hak getire. Hanım küstü bana içiyorsun diye. Geçtim defterin başına,Kavgadan kaçıp, kafamı dağıtmam lazım. Girdim deftere.. Bu maus var ya bu maus. "Senin aklını dağıtacak SULTAN" dedi. Girdim şiirlerine okudum sakinleştim.Güldüm, düşündüm. Sen ne deli dolu bir kızzın beee... Benim bacım kardeşimsin. Aha açtım kollarımı, yüreğimi de ekledim parmaklarıma dünyayı kucakladım. Seni yüreğini seviyorum... DELİ KIZZZZ...
sevgi ve özlem vardı,çok acıklıydı, Çok güzeldi yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Pencere den gelen sesle uyanmak :) Nörüyon gı Pakize teyze diyordu karşı binadan kadın :) Pakize teyze; nörüyüm neşe balkondaki çiçekleri suluyorum sen nörüyon diyordu Neşe hanım ise nöreyim bebelere kahvaltı hazırlıyorum diyordu.. Bu ikiliye bir üçüncü şarttı Kafayı uzattım yahu uyuyoruz sabah sabah nörürseniz görün ama lütfen sessiz görün diyen ben:)
Gayseri de böyle :) Bak kayseri dersen hemen derler sen kayserili değilsin Nereden biliyorsun diye sorunca Gayserili olsaydın kayseri demezdin derler bak uyanıklara :) yolun düşerse sakın kayseri deme gayseri diye söyle :) Yoksa dışlarlar:))))))
Hanım küstü bana içiyorsun diye.
Geçtim defterin başına,Kavgadan kaçıp, kafamı dağıtmam lazım.
Girdim deftere..
Bu maus var ya bu maus.
"Senin aklını dağıtacak SULTAN" dedi.
Girdim şiirlerine okudum sakinleştim.Güldüm, düşündüm.
Sen ne deli dolu bir kızzın beee...
Benim bacım kardeşimsin.
Aha açtım kollarımı, yüreğimi de ekledim parmaklarıma dünyayı kucakladım.
Seni yüreğini seviyorum...
DELİ KIZZZZ...