KARGÜLÜ ALMILAYI HERKES ÇOK İYİ TANIR ! ATEŞ SAÇAR KALEMİ : DOSTA ISI VE IŞIK ... DÜŞMANLARI YA YANAR YA PES EDER UTANIR; EHL-İ KÂMİL ŞAİRE SADECE HAKK’A AŞIK !...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(231)KARGÜLÜ ALMILA !.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(231)KARGÜLÜ ALMILA !.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba çok değerli dostum öncelikle bu konuya olan hassasiyetinizi ve duyarlılığınızı ve de bir mesajla beni ve cümle dostları aydınlatmanızı çok takdir ettim...eğer ben de bilmeden her hangi bir sürç-ü lisân etmişsem çok özür dilerim...amacım sadece yapıcılık anlamında bir tenkit değil de bilgilendirmeydi diyelim... tekrar size çok teşekkür ederim..Karmila kardeşimizin kariyeri ve şairliği bellidir...ondan en ufak bir şüphem yoktur ve de olamaz...beni yanlış anlamadığına eminim...bu vesileyle kırmışsam ki asıl maksadım bu dğildir, çok özür dilerim efendim...sevgi ve saygımla...selamlar...
oktayzerrin tarafından 7/14/2008 12:23:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
Allah sen ve senin gibi gönül dostlarından razı olsun.Sizin vesilenizle yanlış anlaşılmaya yol açabilecek pürüzlü mazmunlardan da kurtulduk.Almıla Hanımefendi de eminim ki açıklamanızdan hoşnut olmuştur.
kutsal değerlere saldırı dışındaki yazılan yazılarda şiirlerde kelimelerin genelde ilk anlamları çok da önemli değildir, çünkü şair hele ki usta bir şairse başkasını kırıcı bir şey yazmaz,önemli bir ayrıntı elbet gizlidir kelimede,dizede,şiirde...bize düşen ne amaçla yazılmış olabileceğini bulmaktır; bulduğumuzda da gayet iyi niyetli sonuçlar ortaya çıkacaktır zaten.sevgili Kargülü Almıla ablamı anlattığınız bu güzel şiiriniz için yüreğinize sağlık hocam.
RAKİPLERİ YA YANAR YA PES EDER UTANIR AHMET TURANOĞLU =================================== Oktay ZERRİN Hocamın dediği gibi bunu böyle değilde, daha ağır anlamlı ve dosta düşmana ''Bravo'' dedirtecek bir satır yazsaydınız eminim bu dörtlük Tarihe geçerdi. Yine de Yüreğinize sağlık..
HakanKurtaran tarafından 7/13/2008 1:01:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
*EDEBİYATDEFTERİ"NİN SEVGİLİ DOSTLARI VE BÜTÜN ŞİİRSEVER MİSAFİR OKUYUCULAR !.. ***************************************************************************************************************** Bu dörtlük takdire fazlasıyla lâyık bir şiir dostuna ithaf edildiğinden onun şiir ve düşünce örgüsüne ayna tutmak amacıyla yazılmıştır. Şiirde geçen "rakipleri" belki kasdı aşan ve yanlış yorumlara sebebiyet verebilecek muğlak bir mazmun olmuş.Bu sebeple yanlış anlaşılmalara sebebiyet verdiğim için hepinizden özür diliyorum. Maksadını aşan bu kelime yerine "düşmanları" kelimesini koymayı uygun buldum.Bu ve başka sitelerde de "düşmanları" ile kasdedilen kişiler, yerli yersiz şaire kardeşimizin yazdıklarına sadece muhalefet olsun diye her halukarda eleştiriyi aşarak sayfasını yergi çöplüğüne çeviren, hakaretamiz cümlelerle her yazdığına karşı çıkmayı marifet sayan birkısım kalemşörlerdir. Şaire dostumuzu da yanlış anlaşılmalara sebebiyet vererek incitmişsem ayrıuca özür dilerim.Zaten sapolsun kendisi de yorum bölümüne benim ne demek istediğimi açıklayan bir yazı eklemiş.Asla şaire arkadaşlarımız "rakip" olarak zerre kadar düşünülmemiştir.
(231)KARGÜLÜ ALMILA !..
***********<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<**********
KARGÜLÜ ALMILAYI HERKES ÇOK İYİ TANIR ! ATEŞ SAÇAR KALEMİ : DOSTA ISI VE IŞIK ... DÜŞMANLARI YA YANAR YA PES EDER UTANIR; EHL-İ KÂMİL ŞAİRE SADECE HAKK’A AŞIK !...
AHMET TURANOĞLU tarafından 7/13/2008 12:26:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
KARGÜLÜ ALMILAYI HERKES ÇOK İYİ TANIR ! ATEŞ SAÇAR KALEMİ : DOSTA ISI VE IŞIK ... RAKİPLERİ YA YANAR YA PES EDER UTANIR; EHL-İ KÂMİL ŞAİRE SADECE HAKK’A AŞIK !...
Tebrikler üstad,değerli şaireye güzel bir jest olmuş Yüreğinize sağlık,selam ve saygılar
GÜNLERDİR SAYFALARDAN UZAĞIM. TEVAFUK OLDU BU GÜN BU SAYFAYI GÖRMEM.
DEĞERLİ AHMET TURANOĞLU BEYEFENDİ SİZİNLE ANKARADA'Kİ ETKİNLİKTE YÜZYÜZE TANIŞMA FIRSATIM OLDU.
ZATEN DAHA ÖNCEDEN DE SAHŞINIZA SAYGIM ZİYADESİ İLE ÇOKTU. HOŞGÖRÜNÜZ, SAMİMİYETİNİZ, KENDİNİZİ TAKDİMİNİZDEKİ ASİL TEVAZUNUZ HALA GÖZÜMÜN ÖNÜNDEDİR.
ÖTÜKENİN KIZI ALMILA Bütün İçtenliği İLE TEŞEKKÜR EDİYOR..
DEĞERLİ ŞAİR DOSTLARIM, BEN KENDİMİN ANLADIĞIM KADARI İLE ŞİİRDEKİ 3. MISRAYI İZAH ETMEK İSTERİM.
KARGÜLÜ SÜREKLİ DER Kİ: " DOSTLUĞUM DA , DÜŞMANLIĞIM DA KAVİDİR!" SAYIN TURANOĞLU SANIRIM BURADA "RAKİP" KELİMESİNDEN BUNU KASDETMİŞ. ZİRA DAVACISI OLDUĞUM DAVANIN SAVUNUMUNDA, BENİ OYALAYACAK, DAVAMA KARŞI ÇIKACAK VE KARŞIMDA DURACAK HERKES BU MANADA RAKİBİMDİR. BURADAKİ REKABETTEN KASDEDİLENİN BU OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM. ZATEN ŞİİRİN GELİŞİNDEN DE BU ANLAŞILIYOR...
Gönül verdiğim şiir yolunda mukadeslerim adına yol alırken benim davama saygısı olan bütün şair arkadaşlarıma saygılarımı sunuyorum. sevgiyle kucaklıyorum. Hepisini..
KargülüALMILA tarafından 7/12/2008 7:36:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hocm rakip meselesi dışında çok güzel bir dörtlük... Gerçekten çok güzel bir yüreği ve çok sağlam bir kalemi vardır KargülüAlmila bacımızın... Onun bir Almila şiiri vardır ki unutmak mümkün değil... Kutlarım dost yüreği..Selam ve Saygıml..
Ahmet Bey kardeşimiz, bir şair dostumuzu rakibimizmiş gibi yazmış olsa da, dilinin sürçtüğünü düşünüp, ona gönül koymuyoruz. Hepimiz bu sitede dostça ve kardeşçe paylaşım içerisindeyiz.
ben buradaki tüm şair yürekleri bir dost görmek isterdim..rakip değil...rakip daha çok futbol maçlarında olur ..kaldı ki sporda da centilmenlik ruhu olmalıdır...yoksa spor da olmaz...sporcu da...
RAKİPLERİ YA YANAR YA PES EDER UTANIR AHMET TURANOĞLU
bu mısra açıkçası hiç hoşuma gitmedi...daha ılımlı ve yapıcı olabilirdi...bilmem ki ne demek istediğimi anlatabildim mi acaba ? teşekkürler...kutlarım...kaldı ki değerli Karmila kardeşimizle Ankara 'da şiir ve şairler toplantısında yüz-yüze tanışıp sohbet etme fırsatı bulmuş bir şiir dostuyum...çok değerli bir şairemiz..bunlara katılıyorum ama yukardaki o örnek verdiğim mısra düşündürücü...saygımla...
oktayzerrin tarafından 7/12/2008 3:26:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
KARGÜLÜ ALMILAYI HERKES ÇOK İYİ TANIR ! ATEŞ SAÇAR KALEMİ : DOSTA ISI VE IŞIK ... RAKİPLERİ YA YANAR YA PES EDER UTANIR; EHL-İ KÂMİL ŞAİRE SADECE HAKK’A AŞIK !...
Baki aşkların fani sevdalardan geçtiği söylenir... Yüreğinize sağlık... Kaleminiz daim olsun...
tekrar size çok teşekkür ederim..Karmila kardeşimizin kariyeri ve şairliği bellidir...ondan en ufak bir şüphem yoktur ve de olamaz...beni yanlış anlamadığına eminim...bu vesileyle kırmışsam ki asıl maksadım bu dğildir, çok özür dilerim efendim...sevgi ve saygımla...selamlar...
oktayzerrin tarafından 7/14/2008 12:23:32 AM zamanında düzenlenmiştir.