(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
- Nefsimize uyduk biz iman hasta... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
- Nefsimize uyduk biz iman hasta... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda ki eserinizi beğeniyle okudum anlamı içerik ve kurgusuyla bu güzel eseri yazan kalemi kutlarım kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Bu Güzel Eseri yazan Şairimizi, Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim İlhamınız bol yüreğiniz kaleminiz var olsun. ----------55---------- Edebiyat mimarı Kalbi yapmış imarı "Azap"Kadri Atmaca; Türk soyudur damarı ................................................................... Bugünkü Maniler Serisinden size akan demdi. Şimdiden Hayırlı Huzurlu Bayramlar dilerim. Yüce Rabbim Tekrarına Kavuştursun. Amin Selâm ve Duâ ile Saygılar Sevgiler. Efendim.
Allah şehitlerimize ölmüşlerimize rahmet eylesin, Bilgilendirici,çok acıklıydı, Çok güzeldi yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Tüm insanların gafletten uyanmaları gerek,insanlar önce kendisiyle her an hesaplaşmalı Yaratana inanan hak yolda daim olmalı kula kul olmamalı.. Helal lokma kul hakkına da dikkat edilip Allah rızası için olsa herşey verilen emanetlere ihanet edilmeseydi.Sağlık dünya herşey daha farklı olurdu insanlar.. Allah güzelim dünya ve içinde herşey yaratıp sunmuş.İnsanlarsa her haliyle zalimce kullanmaktalar.Anlamlıydı şiiriniz kutlarım..Sidney den selamlar dua ile.